Ablamları Acımadan

Yazan Pamuk Prenses Tarih 22 Aralık 2012 Cumartesi 3 yorum
Tatile bodrum`a gitmiştik. Ben 17 yaşındaydım. Gündüzleri bikinili güzelleri görünce sikim hemen sertleşiyordu bu yüzden dışarıda fazla dolaşamıyordum, kızları evden dikizliyordum. Akşam 10. 30 Gibi ablamlar canan ve derya eve dönmüşlerdi. (Ablamlar diye demiyorum ama canan ablam tam bir afettir ve derya ablamın da ondan aşağı kalır bir yanı yoktur. .

   )

Canan ablam hemen banyoya girdi. Ben yatmaya hazırlanıyordum. Odam

   banyonun karşısındaki odaydı. İçeri girdim ve tam kapıyı kapatacaktım ki banyonun kapısının açık olduğunu gördüm. İçeriye göz attığımda kendimden geçtim. Canan ablam banyo yapmış üstünü değiştiriyordu. Duşta ise derya ablam vardı. Bir anda bir güç beni içeriye itti. Ablamlar beni .

   görünce bir an afalladılar ama sonra canan ablam ``bizim ufaklıkmış`` dedi.

Derya ablamın arkasına...Hızlı bir hareketle canan ablam kapıyı kapadı ne olduğunu anlayamamıştım. Eğildi ve şortumu çıkardı. ``Ooh senin ufaklık ta çok büyükmüş`` dedi. Sikim kaskatı olmuştu. Derya ablam da hemen bize katıldı. Domaldı ve ``hadi önce bana gir`` dedi. Aman allahım ne oluyordu bu isteği geri çeviremedim ve hemen

   derya ablamın arkasına girdim.

Ooof diye bir ses geldi derya ablamdan. götü sımsıcacıktı. Boşalmam çok uzun sürmedi. ``Şimdi sıra bende`` diyerek canan ablam bana yaklaştı ve sikimi alıp amına sürmeye başladı. Bu sırada ben de derya ablamın göğüslerini yalıyordum. Tattığım

   en leziz şeylerdi. Canan ablma da domalarak aynı istekte bulundu. Eh bende onu kıramazdım. Gidip geldikçe adeta ablam kuduruyordu ve acı acı inliyordu. Boşaldığım an sanki bulutlardaydım canan ablama boşalmaktan daha fazla zevk aldım... Gönderen: Green

3 yorum:

sempatik sikici dedi ki...

gizlilige önem veren azgın dul bakımlı hnmlar kulturlu alımlı CITIRLAR olgun bebekler FANTAZİ düşkunu evli çiftler 24saat 22cmyle en az 4 posta garantisiyle uygulamalı olarak SİKİŞLERİMİZE hizmet verilir BİLGİNİZE SUNULUR 0534 489 55 20

patnerkoray dedi ki...

0543 282 86 18 HERKESE MERHABA BN İST MALTEPEDEN PATNER KORAY SEKSE AC OLAN SINIRSIZ HEYECANLI Bİ OKADAR HOŞ VE GÜZEL Bİ SEKS YASAMAYI İSTEYEN EŞİNDEN GİZLİ KACAMAK YAPMAYI ARZLYN EVLİ BAYANLAR EŞİNİ PAYLASMAK İSTEYEN GÜVENEBİLECEYİ PATNER ARAYAN GERCEK SEKSİ FANTAZİYİ MUTLUGU ZEVKİ DOYASIYA YASAMAK İSTEYEN KALIN VE BÜYÜK SEVEN 19 VE 90 YAŞ ARASI EVLİ DUL OLGUN TÜRBANLI BEKAR ŞİŞMAN BAYANLAR VE ARALARINA PATNER ARAYAN EVLİCİFTLER ARAYIN TNŞLM 0543 282 86 18 LÜTFEN CİDİ OLANLAR ARASI

Adana Jigolo dedi ki...

Merhaba, Mutsuz ve Doyumsuz Bayanlar Adana ve çevresinde yaşayan, Reel birliktelik düşünen, Gizlilik ve Güven İçerisinde İlişki Arayan Seks'te Sınır Tanımayan ve Ne İstediğini Bilen Doyumsuz Bayanların Mesajını Bekliyorumm
0545 352 25 52 Özele Açık ! Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp var

Merhaba, Evli Çiftler Eşi için Büyük ve Kalın Düşünenler.. ( Fotoğraf ispatlı ) Eşinizin Mutluluğuna Engel Olmayın 0545 352 25 52 Özele Açık! Whatsapp Var Skype™: Dost_erkek01 Not:Tek Erkeqim.. Deneyimim var.

Merhaba, Grup seks fante*zisini gerçekleştirme düşüncesinde olan Kararlı Samimi Paylaşıma Açık Gizliliğe Önem Verenler

* Evli Çiftlere 3. Tek ERKEĞİM!

* Kocasının yanında bir başka tene dokunma arzusu olan

* Tost olmayı arzulayan bayanlar

* Karısı gözlerinin önünde başka bir tene dokunurken aldığı hazzı görmek isteyenler beyler

* Sizi tanıyan sizin hassasiyetinizi bilen gizliliğe önem veren deneyimli güvenilir sırdaş samimi dost olarak tanışmak isteyenler

* 0545 352 25 52 Özele Açık ! Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp var

Yorum Gönder