AH TEYZE BEE!

Yazan Pamuk Prenses Tarih 22 Aralık 2012 Cumartesi 1 yorum
Slm.Ben Bursa`dan Vural.Size anlatacagım hikaye başımdan 2 ay önce gacmisti.Ben bu sene liseyi yani bitirdim ve üniversite sınavını kazanamadıgım için bu yıl dershaneye gidiyorum.Benim en sevdigim kişi aynur teyzem vardır.

Ben onunla her sırrımı paylasırım.Teyzem 35 yaşında hala genç kalabilen bir kişidir teyzem.Esmer 1.75 boyunda.Bende 1.80 boyunda kumral ela gözlü biriyim.Birgun .

   dershaneden cıksımda teyzemlere yatmaya gitmiştim.Teyzemin eşi bir fabr. işçi oldugu

   için bazen geceleri çalısır.O gecede gececiydi.Ben teyzemle yemek yedikten sonra oturup muhabbet etmeye basladık.

Teyzem bana yavaş yavaş sez hakkında sorular

   sormaya başlamştı.Bende 4 kere falan sex yaptıgımı soledım.Teyzem bundan cok etkilendigini soyledi eyer teyzen olmasaydım senin yarragını tatmak isterdim dedi.Bende bunu teyzem olsanda yapamazmıyız deyince biraz şaşırdı ama sen benim yeğenimsin dedi nsl olur?


Bende 2 mizde olgun insanlarız eyer sen beni istersen beni seni zevkle isterim dedim.Teyzem benim yanıma oturdu önce Fransız öpüsü yaptık.Sonra teyzem bana hadi dudaklarını butun vücüdümda

   istiyorum diyince.

Bende hemen onu soymaya basladım meme ucları fındık gibiydi.Onları öyle yalıyordum ki yengem daha amına inmeden zevkten bosaldıı.Sonra o

   kılsız amına dil atmaya basladım.Bİraz geç bosaldı.Ben hemen benimkini teyzemin ağzına verdim oyle yalıyordu kii.Sanki hiç yarrak yalammamış.Sonra üstüme bir hamlede atladı veee.Jokey gibi zıplamaya basladı dayanamadım ve hemen içine bosaldım.

Sonra yüz kremini aldım ve oo karpuz gibi götünü sürmeye

   basladım.Götune 2 hamlede girdim.Sonra o gece birlikteuyuduk.Teyzem bana annende seni cok ister istersen sana onuda ayarlaya bilirim diyince.

Ben agzım 1 karıs acık EVET annemıde isterim dedi.Biz öpüstük ben eve gidderken unutma anneni sana ayarlıycam dedi.Annemle yapacagımız sexide sizinle paylasacagım.e-mailim brsbomba@mynet.com

   butun bursada oturan olgun kişilerin maillerini bekliyorum herkese acgım...bye:)Gönderen: brsbomba

.

  

1 yorum:

Unknown dedi ki...

teşli BAYANLAR Ben kaan 0.5.3.8.5.8.1.5.6.2.9.İSTANBULda Real Sex İstiyorsanız Gizlilige Önem Veren,Gizli aşk ilgi sevgi sexs zevk kaçamak mutluluk arkadaş dost arayan bayanlar sadece bayanlar arasın evli dul bekar fark etmez fantazı arkadasınız sırdasınız sms watsap carı

Yorum Gönder