Ailede Sevişmediğim Kalmadı

Yazan Pamuk Prenses Tarih 22 Aralık 2012 Cumartesi 4 yorum
Merhaba ben aykut. Size şimdi hayatımın en zevkli saatlerini anlatacağım. Biz 4 kardeşiz. İki ablam ve bir kızkardeşim var. Büyük ablam 2 yıl önce evlendi. (Adı aslı. ) Birgün bize birkaç günlüğüne kalmaya gelmişti. Akşam olunca diğer kızkardeşlerim ablamın yanına gittiler ve koyu bir sohbet başladı. Bu sohbet benim odamda oluyordu ve haliyle ben de rahatsız olmuştum. Odaya girdim `müsaade etseniz de yatsam` dedim. aslı ablam `daha çok erken sonra yatarsın hadi sen de sohbetimize katıl` dedi. Tabiki bu teklifi

   geri çevirmedim. Saatler geçmişti konu cinsellikten açıldı. O sırada ceylan ablama telefon geldi ve o dışarı çıktı. Kardeşim tuğçe dayanamayıp uykuya dalmıştı.

Bir anda aslı ablam yanıma oturdu ve sikimi ellemeye başladı. `Ne yapıyorsun` dediğimde dudaklarıma ateşli bir öpücük kondurdu ve beni soymaya başladı. Sikim semsert olmuştu. O da çabucak soyundu ve `hadi ablanı arzulamıyormusun` dedi. 17 Yaşındaydım ne yapabilirdim

   ki. Ben de onu öpmeye başladım. Amına geldiğimde ıslak olduğunu .

   fark ettim. `Hadi` dedi. Ne istediğini anlamıştım. Sikimi evli ablamın

   amına daldırdım. Zevkten kudurmuştum.

Ceylan ablam içeriye girdi...Bu sırada ceylan ablam içeriye girdi ve sanki hiç birşey olmamış gibi o

   da soyundu ve amını aslı ablamın ağzına verdi. İnlemeler yüzünden kardeşim uyanmıştı. Şok oldu 15 yaşındaydı ve daha önce böyle birşey görmemişti. Ben ise evli ablamı bacak arası sikiyordum ellerimde dolgun kalçaları vardı. Gidip gelmelerim hızlandığı an boşaldım. Ablam buna hiç aldırış etmedi çünkü ağzında ceylan ablamın amı vardı...

Kardeşime yöneldim hemen külodunun içine elimi soktum, sımsıcacıktı. Ablamlar birbirleriyle tatmin

   olurken kızkardeşimi yatırdım ve amını yalamaya başladım. Kıvamına gelince seri .

   bir hareketle acımadan kardeşimin amına girdim. Tiz bir çığlık attı.

   Ablamlar baktığında çok geç olmuştu kızkardeşim artık benimdi. Göğüslerini avuçladım çığlık atıyordu. Adı ağzımdaydı; tuğçe, tuğçe! Ve onada bir posta boşalttım. Ablamların yüzleri döl içindeydi. Birbirlerinin amlarını yalamaktan yorgun düşmüşlerdi. Ceylan ablama yanaştım. `Sonra yaparız` dedi. Onu da bir başka yazımda anlatırım... Gönderen: Gre20

4 yorum:

Unknown dedi ki...

selam istanbuldan mehmet sevişmek isteyen bayanlar yaş farketmez arayın 0543 520 82 98

sempatik sikici dedi ki...

gizlilige önem veren azgın dul bakımlı hnmlar kulturlu alımlı CITIRLAR olgun bebekler FANTAZİ düşkunu evli çiftler 24saat 22cmyle en az 4 posta garantisiyle uygulamalı olarak SİKİŞLERİMİZE hizmet verilir BİLGİNİZE SUNULUR 0534 489 55 20

Unknown dedi ki...

BEN kaan 0.5.3.8.5.8.1.5.6.2.9.İST.DA CİDDİ REEL GÜRÜŞMEK İSTYN 30 VE 50 YŞ ARASI OLGUN BAYANLARI BKLRM NOT.TEKİM AKTİFM 30 VE 50 YŞ ARASI ÇİFTLERE DENEYİMLİ AKTİF OLARAK EŞLİK EDERİM GİZLİLİK ŞART sms watsap carı

patnerkoray dedi ki...

0543 282 86 18 HERKESE MERHABA BN İST MALTEPEDEN PATNER KORAY SEKSE AC OLAN SINIRSIZ HEYECANLI Bİ OKADAR HOŞ VE GÜZEL Bİ SEKS YASAMAYI İSTEYEN EŞİNDEN GİZLİ KACAMAK YAPMAYI ARZLYN EVLİ BAYANLAR EŞİNİ PAYLASMAK İSTEYEN GÜVENEBİLECEYİ PATNER ARAYAN GERCEK SEKSİ FANTAZİYİ MUTLUGU ZEVKİ DOYASIYA YASAMAK İSTEYEN KALIN VE BÜYÜK SEVEN 19 VE 90 YAŞ ARASI EVLİ DUL OLGUN TÜRBANLI BEKAR ŞİŞMAN BAYANLAR VE ARALARINA PATNER ARAYAN EVLİCİFTLER ARAYIN TNŞLM 0543 282 86 18 LÜTFEN CİDİ OLANLAR ARASI

Yorum Gönder