Amca Kızımı....

Yazan Pamuk Prenses Tarih 22 Aralık 2012 Cumartesi 2 yorum
Selam ben 33 yaşında sarışın mavi gözlü bir akademisyenim. Hikayem bundan 5 gün önce yaşandı.

Kuzenime uzun zamandan beri ilgi duyuyordum hatta çocukken birbirimizin amını ve sikini okşar oynar sürterdik. Müthiş keyifli bir oyundu.

Ne varki büyüyüp her ikimizde evlenince artık bu keyifli işleri değil yapmak konuşamaz olduk.
Takii bir gün onlara gidip kocası evde yokken kahve içtiğimiz güne kadar.

O gün tüm çocukluk maceralarımızı canlandırdık.Benim onun önünde 31 çekmem vs hapsi konuşuldu.

Derken kendi kocasıyla olan cinsel hayatlarına geldi sıra. Çok mutlu idi o yönden.Veya kocası çok şanslı idi. Her türlü sexi birlikte yapıyorlardı.Am göt Sax ne ararsanız. Ben daha karımı götten sikemedim.Sadece standartlara uyuyoruz.O kadar. Oysaki o götten de veriyordu kocasına hem de büyük bir zevkle anlatıyordu bunu. Dinlemesi bile beni yeterince

   tahrik ediyordu doğrusu. Onu tekrar hayellerime dahil ettim. Devamı daha sonra OK.Gönderen: baha

2 yorum:

POYRAZ TOLGA dedi ki...

MERHABA BEN POYRAZ TOLGA ANKARA CANKAYA TURİZİMCİYİM YAŞ 38 BOY 170 KİLO 80 PENİS 20 SANTİM KALIN DAMARLİ COOK COOK GEC BOSALAN DOYUMSUZ BİRİYİM VUCUDUM KILSIZ BEYAZ ANKARADA TEK GECELİK SEKS YAPMAK ISTEYEN EVLİ CİFTLER EVLİ BAYANLAR YAŞLI OLGUN GENC BAKİRE BAYANLAR GIZLILIK GÜVEN SAYGI MEDENIYET ANLAYIS TEMIZLIK TİTİZLİK DURUSTLUK MEZARA KADAR SIRDASLIK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK ÖNEMLİ BU KURALLARA UYGUNSAN ARA YOKSA ASLA ASLA ASLA KESİNLİKLE ARAMA BIRDE ARAYIP SONRA YANLIS ARAMISIM KUSURA BAKMAYIN DIYEN GERIZEKALILAR MALLAR ODUNLAR KAZMALAR ÖKÜZLER VE TELI CALTIRIP TELINI ACMAYAN TELEFON SAPIKLARI ARAMASIN LÜTFEN LÜTFEN LÜTFEN LÜTFEN LÜTFEN ANKARA ANKARALI BAYANLAR WAHATSAP VİBER LINE VAR OZELEDE AÇIK SAYGILARIMA 05373215942

Unknown dedi ki...

teşli BAYANLAR Ben kaan 0.5.3.8.5.8.1.5.6.2.9.İSTANBULda Real Sex İstiyorsanız Gizlilige Önem Veren,Gizli aşk ilgi sevgi sexs zevk kaçamak mutluluk arkadaş dost arayan bayanlar sadece bayanlar arasın evli dul bekar fark etmez fantazı arkadasınız sırdasınız sms watsap carı

Yorum Gönder