Annemı Arzuluyordum

Yazan Pamuk Prenses Tarih 22 Aralık 2012 Cumartesi 2 yorum
Selam arkadaslar. Ben 16 yasındayım. Sıze oncekı hıkayemde sedef dıye bı kızla okulda sıkıstıgımı anlatmıstım. Bu sefer annemle nasıl sevıstıgımı anlatacam. Artık okullar kapanmıstı ve hıc kız arkadasım yoktu. Annemı arzuluyordum, onun tangalarını yalıyor sıkıme surtuyor, tatmın olmaya calısıyordum. En sonunda benım ıcın bı sans dogdu ve babam ıs ıcın bıyere gıttı yaklasık 1 yıllıgına su an ve ben annemın yatagında yatmaya basladım.

Havalar sıcak oldugu ıcın annem sadece ustunde bır bluz ve altında shortla yatıordu. Kısa sort ama ıste

   bı gece ben uyumadım. Annem ıyıcene uyudugunda sıkım kalkmıstı ve yavasca hem gotune hemde bacaklarına surtuyordum. Bole 4 5 gece

   gectı ve gene surterken sortu yavasca assagı ındırdım ve altında muhtesem sıyah tanga varsı. Onu yalamaya basladım ve surtmeye basladım. Tangayıda yavasca ındırdım ve harıka kalcaları ıle karsımdaydı annem. Yavasca gotunu yalamaya basladım ve sıkımı degdırıyodum. Artık cok fena azdım ama annem uyancak dıye korkuyodum. Aklıma bı fıkır geldı ve bayıltıcı spreyı pamuga sıkıp annemın burnuna kapadım ve gozunu acmasıyla

   kapaması bır oldu. Bayılmıstı artık.

Annem uyandı, bana bakıyordu...Hemen ellerınden yataga bagladım ve bluzu cıkarıp sutyenıyle bıraktım. Altında tanga vardı ve agzını bagladım. Annem uyandı bakıodu bana. Hemen sıkımı actım ve ılkonce boynundan yalamaya basladım. Cırpınıyodu ama ben azmıstım artık.

   Sonra yavas yavas goguslerını yaladım ve sutyenını cıkardım. Sıkımı memesının her tarafına suruyordum, uclarına heryerıne ve bosaldım. Sımdı sıra amdaydı ve annem ellerıyle coz dercesıne ısaret yaptı. Cozdum dedıkı tamam bende ıstıyorum oglum baban ıyı yapamıyodu dedı ve yavas yavas

   amını yalamaya basadım. ınlıyodu ve ıcıme gır artık dedı.

Soktum .

   amına, ıyıcene bosaldım. Olum harıkasın dedı ve domaldı yataga. Bıkere de domaltarak sıktım. Sımdı sıra artık fantazılerımdekı sıkıslerı yapmaktı. Onu tekrar bagladım bu sefer kalcaları donuktu gene domaltcaktım. ılkonce kalcalarını yalamaya basladım ve arkasından gene gırdım, harıkaydı. Cok hızlı sokuyordum ve en sonunda gene bosaldım. Sonra yataktan cıkıp salona gıttık. .

   Onu koltukta sıkecektım. Uzun koltukta bacaklarını kaldırdım omzuma aldım ve bacak arasından gıdıp gelmeye basladım. Cok guzeldı, kayıyodu sıkım. Harıka

   bı olay. Sonra bosaldım ve dus aldıktan sonra uyuduk. Artık bazı geceler hep tekrarlıyoruz bunu... Gönderen: SlipkNoT

2 yorum:

sempatik sikici dedi ki...

gizlilige önem veren azgın dul bakımlı hnmlar kulturlu alımlı CITIRLAR olgun bebekler FANTAZİ düşkunu evli çiftler 24saat 22cmyle en az 4 posta garantisiyle uygulamalı olarak SİKİŞLERİMİZE hizmet verilir BİLGİNİZE SUNULUR 0534 489 55 20

Adana Jigolo dedi ki...

Merhaba, Mutsuz ve Doyumsuz Bayanlar Adana ve çevresinde yaşayan, Reel birliktelik düşünen, Gizlilik ve Güven İçerisinde İlişki Arayan Seks'te Sınır Tanımayan ve Ne İstediğini Bilen Doyumsuz Bayanların Mesajını Bekliyorumm
0545 352 25 52 Özele Açık ! Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp var

Merhaba, Evli Çiftler Eşi için Büyük ve Kalın Düşünenler.. ( Fotoğraf ispatlı ) Eşinizin Mutluluğuna Engel Olmayın 0545 352 25 52 Özele Açık! Whatsapp Var Skype™: Dost_erkek01 Not:Tek Erkeqim.. Deneyimim var.

Merhaba, Grup seks fante*zisini gerçekleştirme düşüncesinde olan Kararlı Samimi Paylaşıma Açık Gizliliğe Önem Verenler

* Evli Çiftlere 3. Tek ERKEĞİM!

* Kocasının yanında bir başka tene dokunma arzusu olan

* Tost olmayı arzulayan bayanlar

* Karısı gözlerinin önünde başka bir tene dokunurken aldığı hazzı görmek isteyenler beyler

* Sizi tanıyan sizin hassasiyetinizi bilen gizliliğe önem veren deneyimli güvenilir sırdaş samimi dost olarak tanışmak isteyenler

* 0545 352 25 52 Özele Açık ! Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp var

Yorum Gönder