Annem öyle Diyor

Yazan Pamuk Prenses Tarih 22 Aralık 2012 Cumartesi 2 yorum
Gece eve geldiğimde annem beni çağırdı permatiğini alda gel tamam deyip permatiği getirdim senden ricam bana etek traşı yaptırman çünki

   göbeğim engel oluyor görmeme olurmu dedim gel hadi ne var bunda dedi peki ama kimseye söyleme tamam gel hadi dedi

   sonra altındakileri çıkarıp halıya uzandı bende amının kıllarını temizlemeye başladım

zatenbeyaz olan kıllar bir kaç dakikada temizlendi bittimi diye sordu tamam ediğimde ise hayır bende sana etek traşı yapıcam dedi olmaz dememe kalmadan şortumu indirdi ve zaten temizmiş ne yapalım bende yıkayayım deyip sikimi yalamaya başladı ne yapıyorsun deyincede susbakiiim on senedir oruç tutuyorum bırakta iftar açalım dedi ne yapacağımı şaşırdım annemyarağımıemiyordu bende olayın akışına bırakıp oldu olacak bende amını yalayayım dedim

hah şöyle deyip yatmamı istedi ben yatıncada başımı bacaklarının arasına aldı hadi durma dedi yetmişlik anamın amını ve götünü yaladım daha sonrakalktı ve hadi bakalım deyip sikimin üzerine oturdu olmaz dedim sikiş yok tamam sadece sürttüreceğim dedi ok dedim bana gözlerini aç ve dinle dedi bir anlık dalgınlığımdan faydalandı ve sikimi amına soktu oh oruç bozuldu dedi bende onu istediği gibi siktim içine boşaldım

tuvalete gidiyordu dur dedim

   banyoya soktum ben yattım hadi ağzıma işe dedim ama bokumda vardedi ağzıma işe üstüme sıç dedim olur dedi ağzıma amını

   dayadı işemeye başladı biryandanda sıçıyordu sonra kalktı ve bokunu her tarafıma yüzüme bile sürdü sikimide boklayıp hadi götüme sok deyip domaldı

sikimi götünesokup sikişmeye başladık gelince yüzüme boşal dedi öyle yaptım aynada yüzümüz çok muhteşemdi benim yüzüm boklu onunki ise döllüydü şu an dulum ama amcıksız ve götsüz değilim annemi sikiyoruuuuuum bol ve anneli sikişler byeGönderen: denizlili

2 yorum:

Unknown dedi ki...

SELAM BEN TEKİRDAG ANKARASINDA OTOBÜS ŞÖFÖRLÜGÜ YAPMAKTAYIM 44 YAŞINDAYIM 184 BOYUNDA 90 KİLODA SARI SAÇLI MAVİ GÖZLÜ BUGDAY TENLİYİM KENDİMEDE BAKARIM GEÇTİGİMİZ BAYRAM AŞTİDEN ÇORLU YA BİR BAYAN GELDİ MALUM ARİFE GÜNÜ OTOBÜSLER DOLU HOSTES KOLTUGUNDA BASAMAKTA BİLE GİDERİM DEDİ HOSTES KOLTUGUNA ZATEN BİR BAYAN YOLCU ALMIŞTIK BENİM YANIMDA BASAMAGIN ÜZERİNE BİR YASTIK KOYDUK ODA BURADA OTURMAYI KABUL ETTİ DERKEN AKINCILAR GİŞELERİ GEÇTİK SOHBETE BAŞLADIK BANA UZUN BOYLUSUNUZ SARI SAÇLI ÇAKIR GÖZLÜSÜNÜZ ÇOK YAKIŞIKLISINIZ YÜZÜK YOK ELİNİZDE SEVGİLİNİZ VARMI DİYE SORDU ŞAŞIRMIŞTIM EVLİ OLDUGUMU YÜZÜK TAKMAYI SEVMEDİGİMİ SÖYLEDİM ODA OLSUN İLLA SEVGİLİLERİNİZ VARDIR DEDİ BENDE HAYIR BUGÜNE KADAR EŞİMİ ALDATMADIM HATTA EŞİMDEN BAŞKASI İLEDE ASLA OLMADIM DEDİM NEDEN DİYE SORDU BENDE ÇEKİNGEN BİRİSİYİM AYRICADA EŞİMİ SEVİYORUM DEDİM ODA BEN SENDEN HOŞLANDIM SEVGİLİ OLALIMMI DEDİ ÇOK ŞAŞIRMIŞTIM AMA OLDUKÇADA GÜZEL BİR YÜZÜ VARDI VE KOKUSU ÇOK HOŞTU BAKARIZ DEDİM MOLAYA GELDİK BANA TELEFONUNU VERİRMİSİN BİRİSİNİ ARAMAM LAZIM DEDİ AMA NUMARAMI KİMSEYE VERMİYORUM NUMARAMI GİZLEYİP ÖYLE ARA DEDİM TAMAM DEDİ GGÖRÜŞMESİNİ YAPTI VE TELEFONU BANA VERDİ DERKEN ÇORLUYA GELDİK TELEFON NUMARAMI İSTEDİ BENDE OLMAZ EVLİYİM ZATEN BUGÜN İZİNE İNECEGİM 3 GÜN EVDEYİM VEREMEM DEDİM GİTTİ BEN TEKİRDAGA VARMADAN TELEFONUM ÇALDI ARAYAN O İDİ YARIN YENİÇİFTLİKTE BİR ARKADAŞINA GİDECEGİNİ BANA BİR SÜRPRİZİ OLDUGUNU SÖYLEDİ VE NE OLUR GEL DEDİ ADRESİ ALDIM YARIN GİTTİGİMDE BALIK ETLİ BİR BAYAN KAPIYI AÇTI HOŞ GELDİN SENİ BEKLİYORDUK DEDİ İÇERİDE TÜRBANLI YOLCUM 50 VEYA 55 YAŞLARINDA BİR ADAM VE BENİ KARŞILIYAN BAYAN VARDI YEMEGE OTURDUK 1 BÜYÜK RAKI AÇTILAR RAKI BİTİNCE 1 ŞİŞE VİSKİ AÇTI ADAM BALIK ETLİ BAYAN VE BENİM TÜRBANLI MASADAN İZİN İSTEYİP KALKTILAR İÇERİ DÖNDÜKLERİNDE 2 SİİNDEDE İNCE BEYAZ TÜLDEN BİRER SABAHLIK VARDI VE İÇ ÇAMAŞIRLARI YOKTU BANA ÇOIK SICAK İSTERSEN SENDE SOYUN RAHAT OTUR DEDİLER BU ESNADA ADAM SOYUNDU ÇIRIL ÇIPLAK KALDI KORKMUŞTUM AMA GÖZÜMÜ KADINLARDAN ALAMIYORDUM İKİ KADIN BİRDEN GELİP ELİMDEN TUTUP BENİ MASADAN KALDIRDILAR VE BENİ SOYMAYA BAŞLADILAR KALBİM DELİ GİBİ ATIYORDU DERKEN İKİSİ BİRDEN BENİ YALAMAYA BAŞLADI BEN KISIK BİR SESLE YA ADAM DEDİM BALIK ETLİ OLAN O BENİM EŞİM BİZİ SEYREDECEK SONRASINI SONRA YAŞARIZ DEDİ BERABER ÖPÜŞE ÖPÜŞE YATAK ODASINA GEÇTİK BEN YATAGA YATTIM TÜRBANLI AGZIMA ÇÖMELDİ AMINI AGZIMA DAYADI AMINI YALIYORDUM BALIK ETLİ OLAN YARRAGIMIN ÜZERİNE OTURMUŞTIU BİLE VE İKİ KADIN ÖPÜŞÜP BİRBİRİLERİNİ OKŞUYORLARDI TÜRBANLI KADININ ZEVK SULARI AGZIMA DOLMUŞTU BENDE BALIK ETLİNİN AMINA BOŞALMIŞTIM SONRA TÜRBANLI YARRAGIMI AGZINA ALMAYA BAŞLADI BALIK ETLİ OLAN İSE VÜCUDUMU YALIYORDU YARRAGIM GENE DİKLEŞTİ VE TÜRBANLIYI YATIRDIM BACAKLARINI OMUZUMA ALIP SİKMEYE BAŞLADIM BALIK ETLİ OLANDA TÜRBANLININ MEMELERİNNİ YALIYORDU DERKEN ADAM GELDİ BENİDE BÖYLE SİK SENİ MUTLU EDEYİM DEDİ TÜRBANLININ İÇİNE BOŞALDIM BANYOYA GEÇTİM YIKANDIM SONRA BİRER KADEH VİSKİ İÇTİK DERKEN ADAMA SENİ ÖPMEM KARININ AMINI YALARKEN SENDE ÜZERİME OTUR SİKTİR KENDİNİ DEDİM TAMAM DEDİ BEN YATAGA YATTIM VE BALIK ETLİ AGZIMA ÇÖMELDİ AMINI YALARKEN ADAMDA BANA SAKSO ÇEKMEYE BAŞLADI VE DERKEN YARRAGIM DİKLEŞTİ VE ADAM YARRAGIMIN ÜZERİNE OTURDU MÜTHİŞ BİR ŞEYDİ BAGIRA BAGIRA BOŞALDIK SONRA YEMEK YEDİK TEKRAR DUŞA TÜRBANLI İLE GİRDİM TÜRBANLI İLEDE DUŞTA SEVŞİP DUŞTADA TÜRBANLIYI SİKTİM VE VEDALAŞIP EVDEN ÇIKTIM ÇOK HARİKA BİR DENEYİMDİ BÖYLE BİR SEKS DENEMEK İSTEYEN 40 YAŞ VE ÜZERİ VEYA AZGIN BAYANLAR YADA KİLOLU BAYANLAR VEYA EVLİ ÇİFTLER 3 NCÜ İSTERLERSE MADDİ ÇIKAR MENFEAT YADA BEKLENTİ OLMADAN VE GİZLİLİK ŞARTIYLA BENİ ARAYABİLİRLER VE SADECE SEKS İÇİN AŞK İÇİN BERABER OLABİLİRİZ TELEFON NUMARAM 0553 406 59 90 DIR BEKLİYORUM

patnerkoray dedi ki...

0543 282 86 18 HERKESE MERHABA BN İST MALTEPEDEN PATNER KORAY KORSİ SEKSE AC OLAN SINIRSIZ HEYECANLI Bİ OKADAR HOŞ VE ZEVK DOLU Bİ SEKS YASAMAYI ARZLYN GERCEK SEKSİ FANTAZİYİ DOYASIYA YASAMAK İSTEYEN GÜVENİLİR PATNER ARAYAN KALIN BE BÜYÜK SEVEN 18 VE 90 YAŞ ARASI EVLİ DUL OLGUN TONBUL ŞİŞMAN TÜRBANLI BEKAR BAYANLAR VE ARALARINA 3 ÜÇÜNÇÜYÜ ARAYAN EVLİCİFTLER ARAYIN TNSLM 0543 282 86 18 LÜTFEN CİDİ OLANLARF ARASI

Yorum Gönder