Azgın Ufak Kardeşimle Sex

Yazan Pamuk Prenses Tarih 22 Aralık 2012 Cumartesi 1 yorum
Size başımdan geçen bir gerçek hikayeyi anlatmak istiyorum.biz annem babam,ve benden 7 yaş küçük olan kardeşim arzuyla beraber bir aileyiz.annemler bayramda köye gitmişlerdi.ben kardeşim arzuyla beraber evde yalnız kalmıştık.beraber akşam yemeğini yemiştik ben yatıroum dedi.bende tamam dedim sofrayı ben toplar

   bende yatacam dedim.

ortalığı topladım odama gidiyordum arzunun odasınada bir uğrayim .

   üstü açılmışşa örtim dedimiçeri girdiğimde o harika manzarayla karşılaşmıştım.kardeşimin üstü açık altında şort iyice açılmış üsütndede tşört memelrine kadar sıyrılmıştı bunun yanına gittim ellerimle bacaklarını okşarken uyandı abi ne yapıyorsun

   dedi

bunun ağzını elimle kapattım bu elimin altında çırpınıyordu yapma diye.ben dinlemedim bunun ellerini bağladım ağzınıda örttüm bağırmasın diye iyice soyduktan sonra bacaklarını açtım körpecik amı karşımda duruyordu eğildim biraz yaladım iyice sulandırdım iyice emdim kucağıma aldım banyoya götürdüm bunu

   küvete attım suyu açtım domalttım iyice götünden siktim bir güzel

bunun gözünden yaşlar geliyordu ağlıyordu elimin altında.sonra eğildim bunu kimseye söylemek yok tamammı dedim kafa salladı.ellerini çözdüm ağzınıda açtım dudaktan biraz seviştik zorla.sonra bacaklarını omzuma attım amından sikmeye başladım.daha önce

   arkadaşına bekaretini vermişti zaten.iyice siktim.

sonrada eğdim ağzına boşaldım.bu onunda hoşuna gitmişti bundan sonra o geliyor benim yanıma sex yapalım diye bende kıramıyorumGönderen: serseri

1 yorum:

patnerkoray dedi ki...

0543 282 86 18 MERHABA BEN IST PATNER KORAY SEKSE AC OLAN SINIRSIZ HEYECANLI Bİ OKADAR ZEVKLİ VE GÜZEL Bİ SEKS YASAMAYI ARZLYN GUVENILIR DOST SIRDAS PATNER ARAYAN SEKSİN TÜM GÜZELİKLERİNİ YASAMAYI İSTEYEN EŞİNİLE MUHTEŞEM Bİ GRUP SEKS YASAMAK İSTEYEN KALIN VE BÜYÜK SEVEN 18 VE 90 YAS ARASI EVLİ DUL OLGUN TÜRBANLİ ŞİŞMAN BEKAR BAYANLAR VE ARALARINA 3 ÇÜYÜ ARAYAN EVLİCİFTLER ARAYN TNSLM SEKS UZMANIZI KORAY NOT 19 CM VE KALIN 0543 282 86 18 GERCEK SEKSİ ARYAN CİDİ OLAN ARASINNOT BOSALMA SUREM 45 DAKİKADIR

Yorum Gönder