BABAMLA ZORLA

Yazan Pamuk Prenses Tarih 22 Aralık 2012 Cumartesi 7 yorum
1.70 boyunda 22 yaşında güzel bir kızım özel bir şirkette muhasebeci olarak çalışıyorum ailenin tek çocuğuyum.

bir pazar sabahıydı hep beraber kahvaltı ederken telf.çaldı babam baktı ve anneanemin rahatsızlandığını söyledi annem apar topar memlekete gitti ben ve babam iş dolayısı ile

   gidemedik babamın bana olan düşkünlüğünü biliyordum ama baba kız olarak annem gidince bana olan hareketleri değişti bundan rahatsız olmuştum bir gece ben uyuduktan 2-3 saat sonra bir elin bacaklarınmda dolaştığını hisettim ama korkudan harekette edemiyordum

vucudumdaki el gittikçe yukarılara baldırlarıma

   ve götüme döğru çıkıyorduhafifçe gözümü araladım ve babam oldugumu gördüm sanki dünya başıma yıkılmıştı öz babam bana bunu nasıl yapardı .

   aniden dogruldum ve babama bir tokat atıp ağlamaya başladım babam benden özür diliyor durumu anlatmaya çalışıyordu ama ben ona bağarıyordum

babam çok sert bir tokat attıve bana (çok güzelsin cok açık giyiniyorsun senin baban dahi olsam bu beni çok etkiliyor )dedi ve anibir harekerle üzerime çulandı bana(sen istesende istemesende bu gece seni sikecegim)dedi ve üzerimi yırmaya başladı ben çok fazla

   direnince pantolonundaki kemeri çıkartıp beni dövmeye başladıartı

direnecek gücüm kalmadı ve canım çok acıyordu artık yeter ne isterse yapacagımı söyledim ve bana (ha şöyle yola gel evlenince elin yarağını yiyip oturacaksın o zanan hiç sesin çıkmayacak degilmi ne var babanın .

   yaragını yersen )dedi ve bir çırpıda soyundu bende zaten çıplaktım bana yaragını yalamamı söyledi iğrendim ama çaresiz yaladım bir köpek gibi hırlıyor ve (yala yavrum yala annen bile boyle yalıyamıyor canım kızım )diyordu

beni yataga dogru uzatıp amımı yalamaya başladı

   inanın ne olduysa o zaman oldu içimde inanılmaz bir zevk kapladı bende istiyordum ve kulagına ARTIK BENDE İSTİYORUM BABACIĞIM DEDİMbabam(canım kızım bak şimdi baban nasıl seni mutlu edecek )dedi göğüslerimi yalıyor her yerimi öpüyordubu bana daha çok ihtiras veriyordu

sonunda babam kocaman sikini amıma soktu inanılmaz bir zevk alıyordumbabam zevkten(yavrum canım kızım ohh birtanem )deyip gidip geliyoru bense CANIM BABACIGIM KIZININ AMI SANA FEDA OLSUN SOK DAHA ÇOK SOK deyipmutlu oluyordum

sonunda dayanamayıp ikimizde boşaldık ve birbirimize sarılıp uyuduk sabah

   kalktığımıza ikimizde cırıl çıplak üst üste uyandık ve o günden sonra babam bana bir araba aldı artık işe daha rahat gidip geliyorum şu an mı?...

babamla fırsat buldukça sex yapıyoruz annem evde olduğu için genelde arabaya atlayıp yazlıgımızı tercih ediyoruz...Gönderen: zorla

7 yorum:

hakan dedi ki...

N HAKAN 537 443 94 47 KOLGIBI SIKIM VAR YETER DOYMUYORUM ADAM GIBI YARAK ISTIYORUM DIYORSAN ALIRIM AZGINLIGINI AMINI YERINDEN OYNATIRIM HER SOKUSUMDA ISTANBUL ICI REEL SEX ICIN ARA BENI kolgibbi3450@hotmail.com

tekırdag capkını dedi ki...

seks ısteyen tekırdag bolgesı bayanlar gökselbkr@gmail.com msg atabılır

Unknown dedi ki...

teşli BAYANLAR Ben kaan 0.5.3.8.5.8.1.5.6.2.9.İSTANBULda Real Sex İstiyorsanız Gizlilige Önem Veren,Gizli aşk ilgi sevgi sexs zevk kaçamak mutluluk arkadaş dost arayan bayanlar sadece bayanlar arasın evli dul bekar fark etmez fantazı arkadasınız sırdasınız sms watsap carı

Şeref dedi ki...

Selam ben istanbuldan şeref ne istedigni bilen kendine güvenen seksi seven istekli ateşli azgın arzulu olgun dul genç bayanlar arayın seks yapalım am göt yalamayı çok seviyorum şuanda yatagında olup amını okşayan bayanlar hadi arayın ne duruyorsunuz 3G var tel özele açık bayanlar arayın 0538 639 92 24 0538 639 92 24. 0538 639 92 24 bayanlar arayın

Şeref dedi ki...

Selam ben istanbuldan şeref ne istedigni bilen kendine güvenen seksi seven istekli ateşli azgın arzulu olgun dul genç bayanlar arayın seks yapalım am göt yalamayı çok seviyorum şuanda yatagında olup amını okşayan bayanlar hadi arayın ne duruyorsunuz 3G var tel özele açık bayanlar arayın 0538 639 92 24 0538 639 92 24. 0538 639 92 24 bayanlar arayın

Şeref dedi ki...

Selam ben istanbuldan şeref yatagında olup amını okşayan canı sex isteyen istekli ateşli azgın olgun dul gen bayanlar arayın sex yapalım am göt yalamayı çok seviyorum hadi bayanlar arayın 3G tel özele açık 0538 639 92 24 0538 639 92 24

Şeref dedi ki...

Selam ben istanbuldan şeref ne istedigni bilen kendine güvenen seksi seven istekli ateşli azgın arzulu olgun dul genç bayanlar arayın seks yapalım am göt yalamayı çok seviyorum şuanda yatagında olup amını okşayan bayanlar hadi arayın ne duruyorsunuz 3G var tel özele açık bayanlar arayın 0538 639 92 24 0538 639 92 24. 0538 639 92 24 bayanlar arayın

Yorum Gönder