Bekar Ve Güzel Teyzem

Yazan Pamuk Prenses Tarih 22 Aralık 2012 Cumartesi 5 yorum
Analatacağım bu hikaye tamamen yaşanmıştır. Bu olay geçen hafta başımdan geçti. Ben 17 yaşında yakışıklı sayılabilecek bir gencim, neyse fazla uzatmayayım.

Geçen hafta pazar günü babam gazete almam için gazeteciye gitmemi istedi. Ben tam evden çıkarken annem arkadan seslenip elindeki poşeti teyzeme götürmemi istedi. Ben evden çıktım ilk önce gazeteleri aldım ve teyzeme uğrayıp poşeti bırakacaktım. Bu arada teyzem bekar olduğu için dedem ve annamle birlikte kalıyor ama dedemgil memlekete gitmişlerdi.

Kapı zilini çaldım ve teyzem inanımaz kısa bir şortla kapıyı açtı ve ben de poşeti teyzeme verdim. Teyzen elindekiler yeni gazete mi diye sordu ben de evet dedim. Teyzem .

   gazeteler okumak için istedi. Ben de kahvaltıya bekliyorlar dedim. Teyzem beş dakika gir gidersin dedi. Ben de kabul ettim ve içeriye girdim. Salona geçtik.

Teyzem gazeteleri okumaya başladı. Gazeteyi kaldırıp okuduğu için yüzü gözkmüyordu. Ben de bundan faydalanıp teyzemin şortundan içeri bakıyordum. Teyzem gazetenin sayfasını değiştirirken beni gördü ve ne yapıyorsun diye bağırdı. Ben çok utanmıştım. Teyzem sinirle çadırı da

   kurmuşsun dedi.

Ben bu arada kıpkırmızı oldum. Seni annene söyleyecegim dedi. Ama bir şartla söylemem dedi. Ben de ne diye sordum. Teyzem bildiğin gibi bekarım benimde canım bazı şeyler istiyo dedi bende ne istiyor dedim. Oda erkek istiyor dedi. Ben çok güzelsin erkek arkadaşın yok mu dedim. Ben bu lafı derdemez teyzem elini benim 17 santimlik aletin üstüne attı.

Ağzına

   çoktan almıştı...Ben teyze ne yapıyorsun dedim. Teyzem beni annene söylerim diyerek tehdit etti. Bu arada teyzem benim aleti ağzına çoktan almıştı. Ben kahvaltıya bekliyorlar merak ederler dedim. Teyzem hemen kalktı .

   telefonu aldı. Bizim evi aradı telefona babam çıktı. Teyzem: enişte faruk perdeleri takmama yardım edecek merak etmeyin dedi. Teyzem telefonu kapattıktan sonra kaldığı yerden devam ederek benim aleti ağzına almaya

   devam etti. Teyzem 29 yaşında olmasına rağmen acemice yalıyordu. Ben de bu arada boş durmayıp teyzemin göğüslerini elliyor ve şortunu .

   çıkartıyordum.

Şortu çıkarttıkken sonra üstündeki t-shırtu çıkardım teyzem beyaz don ve siyah sütyeniyle karşımdaydı. Önü biraz ıslanmıştı. Ben de donunu

   çıkartarak amını yalamaya başladım. Teyzem ben bakireyim sakın yanlış bir şey yapma beni götten sikeceksin dedi. Ben de benim 17 santimlik aleti teyzemin götüne dayadım ve teyzem korkunç bir çığlık attı. Ben teyzemi sikerken teyzem boş durmayıp göğüslerini sıkıyordu. Daha sonra aletimi teyzemin götünden çıkartıp ağzına verdim ve ağzına boşaldım.

Teyzem dölerin yarısını yuttu yarısınıda tükürdü. 5 Dakika dinlendikten sonra

   banyoya girdik. Banyoda da sikiştik. Banyodan çıktıktan sonra biraz dinlendikten sonra gazeteleri alıp eve döndüm. Eğer teyzemle bir daha sikişirsek

   onu da sizlere anlatacağım... Gönderen: Figo

5 yorum:

Unknown dedi ki...

slm ankaradan onur 28 yasındayım evli dul tek fark etmez her telden calarım muhendisim
0506 159 17 78

Unknown dedi ki...

slm ben izmirden tolga 27 yaşındayım evli dul bekar yarrağa hasret her yaştan bayanların çağrı ve smslerini bekliyorum hattım aveadır 0534-709-17-56

Unknown dedi ki...

BEN kaan 0.5.3.8.5.8.1.5.6.2.9.İST.DA CİDDİ REEL GÜRÜŞMEK İSTYN 30 VE 50 YŞ ARASI OLGUN BAYANLARI BKLRM NOT.TEKİM AKTİFM 30 VE 50 YŞ ARASI ÇİFTLERE DENEYİMLİ AKTİF OLARAK EŞLİK EDERİM GİZLİLİK ŞART sms watsap carı

patnerkoray dedi ki...

0543 282 86 18 HERKESE MERHABA BN İST MALTEPEDEN PATNER KORAY SEKSE AC OLAN SINIRSIZ HEYECANLI Bİ OKADAR HOŞ VE GÜZEL Bİ SEKS YASAMAYI İSTEYEN EŞİNDEN GİZLİ KACAMAK YAPMAYI ARZLYN EVLİ BAYANLAR EŞİNİ PAYLASMAK İSTEYEN GÜVENEBİLECEYİ PATNER ARAYAN GERCEK SEKSİ FANTAZİYİ MUTLUGU ZEVKİ DOYASIYA YASAMAK İSTEYEN KALIN VE BÜYÜK SEVEN 19 VE 90 YAŞ ARASI EVLİ DUL OLGUN TÜRBANLI BEKAR ŞİŞMAN BAYANLAR VE ARALARINA PATNER ARAYAN EVLİCİFTLER ARAYIN TNŞLM 0543 282 86 18 LÜTFEN CİDİ OLANLAR ARASI

Adana Jigolo dedi ki...

Merhaba, Mutsuz ve Doyumsuz Bayanlar Adana ve çevresinde yaşayan, Reel birliktelik düşünen, Gizlilik ve Güven İçerisinde İlişki Arayan Seks'te Sınır Tanımayan ve Ne İstediğini Bilen Doyumsuz Bayanların Mesajını Bekliyorumm
0545 352 25 52 Özele Açık ! Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp var

Merhaba, Evli Çiftler Eşi için Büyük ve Kalın Düşünenler.. ( Fotoğraf ispatlı ) Eşinizin Mutluluğuna Engel Olmayın 0545 352 25 52 Özele Açık! Whatsapp Var Skype™: Dost_erkek01 Not:Tek Erkeqim.. Deneyimim var.

Merhaba, Grup seks fante*zisini gerçekleştirme düşüncesinde olan Kararlı Samimi Paylaşıma Açık Gizliliğe Önem Verenler

* Evli Çiftlere 3. Tek ERKEĞİM!

* Kocasının yanında bir başka tene dokunma arzusu olan

* Tost olmayı arzulayan bayanlar

* Karısı gözlerinin önünde başka bir tene dokunurken aldığı hazzı görmek isteyenler beyler

* Sizi tanıyan sizin hassasiyetinizi bilen gizliliğe önem veren deneyimli güvenilir sırdaş samimi dost olarak tanışmak isteyenler

* 0545 352 25 52 Özele Açık ! Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp var

Yorum Gönder