Beni Becerdi 2

Yazan Pamuk Prenses Tarih 22 Aralık 2012 Cumartesi 2 yorum
İlk hikayemi okuyanlar beni hatırlayacaklardır. Ben Selin Berksoy şimdi size yaşadığım ama hiç pişman olmadığım bir hikayemi anlatacağım. Bu hikayeyi

   deliyle yaşadığım olaydan 1 yıl sonra yaşadım. 16 yaşındaki kız kardeşimle birlikte bizi antalya`ya tatile yollaması için anneme baskı yapıyorduk,

   ancak annem yazın bir çıplaklar kampından farksız olan antalya`ya bizi yollamaya hiçte niyetli değildi.

Daha sonra tatil için annemden bir teklif geldi. Annem hep beraber Mersin`e teyzemlerin yanına gidebileceğimiz önerisinde bulundu. Ben bu teklifi kabul etmedim çünkü annem ve teyzem

   beni ve teyzemin oğlu Kadir`i birbirimize yakıştırıyorlar ve evlenmemizi istiyorlardı.

Kadir`in buna bir itirazı olduğunu zannetmiyorum çünkü ben çok beğenilen güzel .

   bir kızım. Annemin ısrarları sonucu bunun sadece bir tatil olduğuna karar verip mersin`e gitmeyi kabul ettim.Teyzemler bizi çok sıcak karşıladılar.

O gece yemeğimizi yiyip biraz sohpet ettikten sonra yol yorgunluğundan erkenden uyuduk. sabah ben denize girmek istediğimi ancak bir mayo almak için dışarı çıkacağımı söyleyince annem ve teyzem şort almam gerektiğini ancak altta şort olursa yüzmeme izin vereceklerini söylediler.Aneme şaşırmadım

   ama teyzemin beni gelini gibi görmesi ve beni şimdiden sahiplenmesi beni rahatsız etmişti.

O sinirle mecburen şort almak için evden

   çıktım. Deniz kıyafetleri satan bir dükkana girdim. Satışı bir adam yapıyordu. ben içeri girip kendime uygun bir şort ararken gözüm .

   mayolara takıldı.

Adam beni görmüş olacak ki elinde bir mayoyla yanıma gelip bu size çok yakışacak tam size göre deyince şort almak istediğimi söyleyemedim. Mayoyu elime alıp baktım, çok yakışacak dediği ufacık, kırmızı bir ip parçasıydı adeta. Adam şurada deniyebilirsiniz

   deyince çaresiz kabine girdim üstümü çıkarıp mayoyu giydim.

Aynada kendime baktım, tek kelimeyle çırılçıplaktım. Doğrusu bana bakan birinin yakışmamış demesi mümkün değildi çünkü çok seksi bir mayoydu. Dışardan adamın sesi geldi "karar veremediyseniz bir erkek gözüyle nasıl göründüğünüzü söyleyebilirim." dedi.

   çaresiz o halse kabinden dışarı çıkıp adamın beni seyredip karar vermesini bekledim.

adam hızlı hızlı nefes alarak çok güzelsiniz dedi. daha sonra mayoyu düzeltmek adı altında kalçamı hafifçe elliyordu, ben hiç ses çıkarmadım. Adam bunu yanlış anlamış olacakki kapıyı kilitleyip perdeleri çekti.Ben ne yapıyorsunuz deyince çok eğlenicez sesini çıkartırsan tokadı basarım deyip beni kucağına aldı vemasanın üzerine götürdü.

Hemen bikinimin üstünü açip göhüslerimi yalamaya başladı. ben yapma diyip bir yandanda yap der gibi inliyordum. adam kudurmuştu külotuda çıkrıp kalçalarımı sıkmaya başladı. Nekadar istemiyor gibi görünsemde zevk almaya başlamıştım. Beni masanın üzerinde domaltıp kalçama girmeye başladı acıdan ve zevkten çıldırıcaktım nerdeyse, artık sadece inliyordum.

Adam beni kaldırıp dudaklarımdan öpmeye başladı, göhüslerimi sıkıyor kalçamdan tutup beni kendine yapıştırıyordu. Sonra bana bakire olup

   olmadığımı sordu eyer bakireyim deseydim eminim ki beni bırakıcaktı, ama ben bakire olmadığımı söyleyince senin gibi güzel bir kızı bu yaşına kadar bakire bırakmazlar zaten deyip penisini ağzım uzattı. Hadi uyandır şunu da önünde tadına bakayım dedi.

Hiç hoşlanmamama rağmen penisini

   ağzıma alıp onu tekrar uyandırdım. Benim onun üstüne oturmamı istiyordu söylediğini yaptım. Üstüne oturdum, benim aşağı yukarı gidip gelmemi istedi çaresiz onu da yaptım ama öyle zevk alıyordum ki artık daha hızlı gidip gelmeye başlamıştım.

Adamın senimle işi bitince bana

   mayoyu hediye etti ve telefonumu istedi ancak ona yanlış bir numara verip ordan ayrıldım. Teyzem beni tanısa ölürde oğluna .

   almaz. isteyenler bana mesaj yollayabilir.Gönderen: S.B.

2 yorum:

Unknown dedi ki...

05554905177 ulas bana tatlim

Unknown dedi ki...

SLM İSTANBULDAN EFE BEN 5373071055 NUMARAM AZGIN DOYUMSUZ ATESLI SEKSTE SINIR TANIMAYAN EVLI DUL MUTSUZ DOYUMSUZ BAYANLAR YILARDIR EVLIYIM HIC ZEVK ALAMIYORUM DIYORSAN HEP TEK TARAFLI ILISKI YAPAN ERKEKLERE BOYUN EGMEYIN ISI BITTIMI KALKIP SENIN NE OLDU OLDUGUN HIC UMRUNDA OLMAYAN BIR TEK KENDINI DUSUNEN SENI SEKSTE MUTSUZ EDEN ERKEKLERE KOCALARA BOYUN EGMEYIN ARAYIN TANISALIM BIR TLF KADAR YAKINIM SIZE BEN SIZIN MUTLULUGUNUZ ZEVKE GELEMENIZ SEHVETLE DEFALARCA BOSALMANIZ ICIN BURDAYIM CARİ WATSAP LİNA VİBER VAR

Yorum Gönder