Bu Kadar Seksi Olmasaydı

Yazan Pamuk Prenses Tarih 22 Aralık 2012 Cumartesi 2 yorum
Bundan 1 sene önce bir yaz günüde ben halamların evinde 2 gün kalmaya gitmiştim. Halam 28 yaşında ben ise o zamanlar 16 yaşındayım. İşte her şey o zaman başladı.

Halam banyoya girdi. Tabi ben de banyo kapısının deliğine. :-) Tabi bunların banyosu dar ve uzundu. Bu sayede o soyunurken ben .

   onu rahatça görebiliyordum. Yavaş yavaş üstündekileri çıkardı. Ve işte o

   muhteşem vücut karşımdaydı.

Tam o kurulanırkn ben de tuvalete gittim ve çektim. Ardından ben tv izlemeye gittim ve 5 dakika

   sonra bir de baktım ki o yatakta yatıyor. Ama üzerinde sadece bornoz var. İyice yanına gittim (yüz üstü yatıyordu) ve bornozu şöyle bir sıyırdım. O güzel göt karşımdaydı.

Yavaş yavaş okşamaya başladım. Diğer elimle ise çekiyordum. Tam bu sırada birden uyandı ve toparlanmaya çaılştı, tabi ben bir anlık heyecendan ortalıktaki sikimi donumun içine koymayı akıl edemedim. O da napıyorsun sen dedi. Tam lafına devam edecektiki benimkini gördü ve tuttu.

Sonra başlamışsın bari bitirelim dedi ve başladık. Hayallerimi süsleyen kadın artık

   kollarımdaydı. Sonra dayanamayıp bana gir dedi. Ve ben de o dar ama girdim. Müthiş bir duyguydu. Tabi ki bu olay

   burda bitmedi. O günden sonra her karşılaşmamızda bunu tekararladık. Muhteşemdi!!!Gönderen: Yaramaz Çocuk

2 yorum:

patnerkoray dedi ki...

0543 282 86 18 HERKESE MERHABA BN İST MALTEPEDEN PATNER KORAY SEKSE AC OLAN SINIRSIZ HEYECANLI Bİ OKADAR HOŞ VE GÜZEL Bİ SEKS YASAMAYI İSTEYEN EŞİNDEN GİZLİ KACAMAK YAPMAYI ARZLYN EVLİ BAYANLAR EŞİNİ PAYLASMAK İSTEYEN GÜVENEBİLECEYİ PATNER ARAYAN GERCEK SEKSİ FANTAZİYİ MUTLUGU ZEVKİ DOYASIYA YASAMAK İSTEYEN KALIN VE BÜYÜK SEVEN 19 VE 90 YAŞ ARASI EVLİ DUL OLGUN TÜRBANLI BEKAR ŞİŞMAN BAYANLAR VE ARALARINA PATNER ARAYAN EVLİCİFTLER ARAYIN TNŞLM 0543 282 86 18 LÜTFEN CİDİ OLANLAR ARASI

Adana Jigolo dedi ki...

Merhaba, Mutsuz ve Doyumsuz Bayanlar Adana ve çevresinde yaşayan, Reel birliktelik düşünen, Gizlilik ve Güven İçerisinde İlişki Arayan Seks'te Sınır Tanımayan ve Ne İstediğini Bilen Doyumsuz Bayanların Mesajını Bekliyorumm
0545 352 25 52 Özele Açık ! Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp var

Merhaba, Evli Çiftler Eşi için Büyük ve Kalın Düşünenler.. ( Fotoğraf ispatlı ) Eşinizin Mutluluğuna Engel Olmayın 0545 352 25 52 Özele Açık! Whatsapp Var Skype™: Dost_erkek01 Not:Tek Erkeqim.. Deneyimim var.

Merhaba, Grup seks fante*zisini gerçekleştirme düşüncesinde olan Kararlı Samimi Paylaşıma Açık Gizliliğe Önem Verenler

* Evli Çiftlere 3. Tek ERKEĞİM!

* Kocasının yanında bir başka tene dokunma arzusu olan

* Tost olmayı arzulayan bayanlar

* Karısı gözlerinin önünde başka bir tene dokunurken aldığı hazzı görmek isteyenler beyler

* Sizi tanıyan sizin hassasiyetinizi bilen gizliliğe önem veren deneyimli güvenilir sırdaş samimi dost olarak tanışmak isteyenler

* 0545 352 25 52 Özele Açık ! Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp var

Yorum Gönder