Bu Sefer Olmadı Ama Bidahakine...

Yazan Pamuk Prenses Tarih 22 Aralık 2012 Cumartesi 2 yorum
Selamlar ben A. istanbulluyum 19 yasındayım size anlatacagım olay 16 yasındaki komsu kızıyla ılgılı bu kız yasına gore ırı yapılı göğüsleri limon kadar yuvarlak (tam jennifer lopez kalcası) götlü bir kız adı halime bende biraz sübyanci oldugumdan bu kıza sikileck bi fahişe gibi bakıyor onu sıktıgımı hayal edıyor sikmenın yollarını arıyordum

ben kızı nerde gorsem sikim klakıyo oyle

   bakıyodumkı bazen rahatsız oluyodu gozlerındeki ifadeden belli oluyodu bu adeta gozumle sıkıyodum kızı bir gun ben gezmeden geliom apt girişinde

   faturalara bakıom ogelmezmı okuldan tam dız hızasında etegıyle karsımda selamlastık yukarı cıkmaya basladı

ben arkasından bakıodum ılk kata cıkınca hemen dıpten bakmayabasladım off altına tayt gıymıs kıcı kabak gıbı ortada neyse bende eve cıktım tam 31`e baslıyacam kapı

   calındı actım annem sızdemı dedı yok dedım benım asnnemde yok beraber pazara fılan gıtmıslerdır dedımm anahtarı yokmus kapıda kalmıs benım küçük orospum içeri gel bizde bekle dedim olur dedi içeri geldi

bi kola verdım derslerınden filan bahsettık içerde üzerimi degiştirebilirmiyım

   dedi olur dedim iceri dondugunde üstte tişört altta etek altına gıydıgı tayt benım mal diklendı ah dedim içimden simdi

   bisiksem seni 15 cmnin 15ini birdensoksam amına.

Sen tv izle ben biligisayarda bişeye bkıcam dyıp kendımı odaya attım sübyan fotolarına bakıp bi posta gıttım nasıl sıkerım dıe dusunurken ecza dolabına bakmak geldi aklıma her turlu agrı kesıcı fılan bulunurdu

   uyku hapı vardı bıldigim kadarıyla ecza dolabını karıstırmaya basladım ne işe yaradıgını bilmedigim ilacların kagıdını okuyp bakıodum kı bırısın de

   uyku bozuklugu ve uyku duzensızlıgı tedavısınde fılkan yazıo

ben buldum dedım sikimi biraz ovaladım içeri gectim kolasını nıcmıs cizgi

   film kanalını izliyo bi kola daha içermisin dedim evet dedı ıcerı gectım iki tane hapı bıcagın sapıyla ezıp toz halıne getırdım bardaga bosalttım azcık su koyup karıstırdım ustunede kolayı koıydum ıyıce karıstırdım goturup ver dım kolayı ıctı ben beklemeye basladımm on dakka sonra esneyerek sandalyeden kalkıp kanepeye gectı uyuklasmaya basladı

on dakka sonratamamen uyumustu artık durttum sesverdım

   cıtı cıkmadı suyla yuzunu ıslattım tık yok kucaklayıp yatak odama gorudum yataga attım tişörtünü ve taytını cıkardım kilotla kalmıstı önce dudaklarını optum dılımı agzına soktum emdım bes dakka falan sonra goguslerını yalamaya basladım

bı elımlede amını oksuodum ope ope gobegıne ındım kilkotunu cekıp aldıktan sonra amını bıraz seyrettım ve hemen yumuldum on dakıka fılan yaladım kızlıgını bozmak stemedım sıkımı alıp agzına soktum gıt gel yapmaya basladım 69 a gecip bende onun amını yalıyodum agzının acınde gıdıp

   gelıodum

iyice zevlenmiştim amının tadı yumusak dılı dayanamadım ve agzına patladım bosalmanın verdıgı zevkle daha bı ıstahla yalamaya basladım yarım saat falan yaladım gotten sıksemmı dıye n dusundum ama vazgectım agzını amını sıldım gıydırıp kanepeye yatırdım gene ustune bı

   ortu attım

1 saat sonra annemle annesı geldi annesıne halıme bızde dedım baktı uyudugunu gordu aslan abısı ustunude ortmus kızımın dıye bana yag cektı uyanmöasın kucagıma alıp gıdıyım dedı ama kadın zayıf zaten zorlandı ben cıkarırım dedım kucakladım cıkmaya basladım

annesı onde ben arkada yukarı cıkıyoruz bı taraftan anası gotunu sallıyo onumde bı taraftan kızın amını gotunu .

   mıncıklıyorum kucagımda inşallah bidaha boyle bi şans geceer elimede bu sefer bı gotten falan dayarım byeGönderen: sübyanci

2 yorum:

Unknown dedi ki...

Slm bayanlar ben enes yakışıklı ve bakımlym kendime guveniorum tanısmak gorusmek istiyen güzel bakımlı nazlı cilveli arzulu kendini bilen ciddiyete inanan hos bayanlarla tanismak istiyorum gizlilik onemli erkekler aramasn ne istedigini bilen bayanlar kızlar arasın 0537 028 65 30

Unknown dedi ki...

SLM ıst EFE BEN 0 .5.3.7.3.0.7.1.0.5.5 NUMARAM AZGIN DOYUMSUZ ATESLI SEKSTE SINIR TANIMAYAN EVLI DUL MUTSUZ DOYUMSUZ BAYANLAR YILARDIR EVLIYIM HIC ZEVK ALAMIYORUM DIYORSAN ara

Yorum Gönder