Dayı Kızı Berna

Yazan Pamuk Prenses Tarih 22 Aralık 2012 Cumartesi 2 yorum
Merhaba.

Bu olay askerden izne geldiğimde oldu

askerden izne gelince bütün akrabalar bize,bana hoşgeldine geldiler, tabi dayı kızıda. Yaşı 15 oplmasına rağmen vucudu baya olgundu, askerden önceki yıllarda onu her fırsatta sıkıştırıp kucağıma oturtup kalçalarını ileri geri hareketlerle sikimin üzerine bastırarak boşalırdım.

Bize geldikleri gece altında sıkı bir tayt vardı, yuvarlak götü tayttan taşıyordu. benim alet harekete geçti. mutfakta bulaşık yıkarken arkasına geçip sikimi göt yanaklarına bastırmaya başladım, yapma gören olur dedi,beni özlemedinmi dedim ,kıpkırmısı oldu.


  
Dayımlar gece bizde kaldı, herkes uyuduktan sonra ben balkona sigara içmeye gittim. Banyoya gidip duş slscaktım. ben duştayken, dayı kızı tuvaletini yapmaya banyoya girdi, ben perdenin arkasından onu izliyordum, kilotunu çıkartıp klozete oturunca o beyaz götnün yanakları

   iyice yayıldı.

Beni görünce şaşırdı, fırsat vermeden, dudaklarına yumuldum, ayağa kalktı, kaçmak istedi, kaçarken arkasından kavrayarak, sikimi götüne bastırdım, yüzüstü

   yere yatırdım, o muhteşem götünedayadım sikimi, titriyordu. Kafasını göt deliğine dayadım ve bastırmaya başladım, çok canı yanıyordu fakat bağıramıyordu duyan

   olur diye.

Götüne yüklendikçe yüklendim, zorda olsa köküne kadar soktum, onun yalvarmalarına aldırmayıp,yarım saat gidip geldim götünde , o ise acıdan, götünü sağa sola savuruken ben deliler gibi boşaldım götüne, daha sonrada amına sürttürerek zevke getirdim onu, amcığına kafasını biraz soktum baktım bayılacak kıvama geldi götüne sürtünerek bir kez daha boşaldım.Gönderen: ARAP

2 yorum:

Unknown dedi ki...

slm ankaradan onur 28 yasındayım evli dul tek fark etmez her telden calarım muhendisim
0506 159 17 78

Unknown dedi ki...

teşli BAYANLAR Ben kaan 0.5.3.8.5.8.1.5.6.2.9.İSTANBULda Real Sex İstiyorsanız Gizlilige Önem Veren,Gizli aşk ilgi sevgi sexs zevk kaçamak mutluluk arkadaş dost arayan bayanlar sadece bayanlar arasın evli dul bekar fark etmez fantazı arkadasınız sırdasınız sms watsap carı

Yorum Gönder