F1980 Teyzemlerin Kölesi

Yazan Pamuk Prenses Tarih 22 Aralık 2012 Cumartesi 1 yorum
Ben zor şartlar altında büyüyen biri olarak 99 depreminde hem annemi hemde babamı kaybettim ben ve benden 2 yaş büyük ablamı istanbuldaki zengin dul teyzem yanına aldı onunda ablamla yaşıt kızı var.

ilk günler her şey güzeldi fakat teyzem günler geçtikçe sertleşmeye başladı özellikle bana karşı benim bir kolum depremde kırıldığı için işede giremiyordum evin çogu işini kızlara değilde bana yaptırıyordu

  

benim kendimi iyi yıkayamadığını bundan sonra beni kendinin yıkayacağını söyleyince şok olmuştum kızlar ise bu karara kahkahayla güldüler ablamda artık beni hiç kollamıyor devamlı onlardan yana oluyordu.

ilk pazar gününde bana soyunmamı ve kendisini banyoda beklememi söyledi bende hiç itiraz etmeden

   kabul ettim yoksa her itirazımda çok pis dövüyordu.bende sadece kilotla kalmış onu bekliyordum banyoya geldiğinde onuda çıkarmamı söyledi çıkardığımda kolumdan ötürü 1aydır kesemediğim kıllarımı görünce tokadı patlattı.

ablamlar o bağırışa geldiler teyzem kasıtlı olarak kapıyı kapatmamıştı.benim alet korkudan solucan gibiydi.ablamlar gülüşmeye başladılar.TEYZEMİN ŞOK KARARI BİR DAHAKİ BÖLÜMDE...Gönderen: f1980

1 yorum:

Unknown dedi ki...

teşli BAYANLAR Ben kaan 0.5.3.8.5.8.1.5.6.2.9.İSTANBULda Real Sex İstiyorsanız Gizlilige Önem Veren,Gizli aşk ilgi sevgi sexs zevk kaçamak mutluluk arkadaş dost arayan bayanlar sadece bayanlar arasın evli dul bekar fark etmez fantazı arkadasınız sırdasınız sms watsap carı

Yorum Gönder