HALAMA DAYANAMADIM

Yazan Pamuk Prenses Tarih 22 Aralık 2012 Cumartesi 1 yorum
Halamla hayatım boyunca bir kere yaptık,o da yatak odasında...

Halamın bir çocuğu vardı ama duldu.Her fırsatta onu dikizlerdim:banyoda,soyunurken...her zaman.

Çekerken fantezilerimi onun üzerine kurardım.Adı Nevin`di.Bir gün annemler bir akrabanın ölümü üzerine İzmir`e gittiler.Beni de ısrarım zerine halamın yanına bıraktılar.Halam her zamanki

   süper yemekleri bende doping etkisi yarattı.

Gece ikimiz aynı odada farklı yataklarda yatıyorduk.Halam minicik şortunu giymişti.Benim 18 yaşında olmama rağmen

   hiç çekinmiyordu çok cüretkar bir kadındı.Üzerinde ise sadece sütyen vardı.Yastığını kasıklarının arasına sıkıştırmış uyuyordu.Benim gözlerim faltaşı gibi açılmıştı.Sanki karşımdaki cillop

   gibi karı benim halam değilmiş gibi düşünmeye başllamıştım.

Artık sabrım kalmamıştı en azından bir kere kalçasını avuçlayacaktım.Kalktım,benimki havalandı.Ellerimi kalçasına dokundurmamla

   onun beni bileğimden yakalaması bir oldu.
-"Ne yapıyorsun sen?" dedi.Cevap veremedim .Güldü.
Sonra gözünü önümde dikilen aletime dikti.
-"Pipin de çok büyükmüş!" dedi ve ekledi:"Ne istediğini anladım ama sadece bir kere bir daha beni düşünme olur mu,canım?" dedi.

Ben de hemen "EVET" dedim.

Halam yataktan hiç kalkmadan köpek duruşuna geçti ve o minik şortunu indirdi.-"Sadece arkadan vereceksin" dedi.

Ben çok şaşırmıştım.Şortumu indirdi

   ve penisimi halamın arka kapısına dayadım.-"Dur" dedi ve yatağın yanındaki bakım kremini verdi.-"İlk defa sen gireceksin,boşandığımdan beri sex yapmadım" dedi.

Onun da heyecanlanması bana cesaret verdi.Kremi kapısına iyice sürdüm.Kalçası tahminimden daha güzeldi.Tam süt beyazıydı, traşlı ve tertemizdi.Aletimi de kremleyince kapıya .

   dayandım.Halam inliyordu.Saçlarını tuttum ve biraz içeri girdim.İnanamıyordum çünkü bu ilk tecrübemdi.Yarıya girince halam bir aah çekti.

Ben bir hoş oluyordum.Acele etmem gerek diye düşündüm.Tamamını geçirdim ve gidip gelmelere başladım.Halam da ritmik olarak inliyordu. Kafasını kendime çektim ve suratını yaladım.Sonra parmağımı

   ağzına verdim.Çok şehvetli yalıyordu.Halmın ritmik inlemeleri arasında götüne boşaldım.Halam koşarak banyoya gitti ve bizim ilişkimiz de bitmiş oldu....Gönderen: malik

1 yorum:

Unknown dedi ki...

teşli BAYANLAR Ben kaan 0.5.3.8.5.8.1.5.6.2.9.İSTANBULda Real Sex İstiyorsanız Gizlilige Önem Veren,Gizli aşk ilgi sevgi sexs zevk kaçamak mutluluk arkadaş dost arayan bayanlar sadece bayanlar arasın evli dul bekar fark etmez fantazı arkadasınız sırdasınız sms watsap carı

Yorum Gönder