HALAMI ÇATIR ÇATIR

Yazan Pamuk Prenses Tarih 22 Aralık 2012 Cumartesi 0 yorum
Merhabalar siteyi uzun zamandır takip ediyorum ve bende başımdan geçen süper ötesi bi hikayeyi yazmak istiyorum...

Halamla aram son derece iyidir

   yazları bodrumda ev tutar bende mutlaka giderim halam;geniş ve dolgun kalcalı,balık etinden biraz dha fazla,kumral ve ela gözlü,göğüsleri inanılmaz büyüktür...

Bu yaz yine onun yanına gittim bodruma ilk gün yol yorgunu olduğum için sahile inmedim akşam üstü 7 gibi halam eve geldi eniştem ankaradaydı işi olduğu için ve halamı bana emanet etmişti...Halam geldi beni öptü ama resmen vakumlamıştı.üstünde kahverengi bi bikine

   vardı ve göğüsleri taaşıyodu..Göğüs uçları ve bikininin alt tarafı amına girdiği için benim alet havalanmıştı.öperken bende ona sarıldım ve elimi hafiften o koca götüne koydum ve okşadım

aramız cok iyi olduğu için hiç bi kotuluk gormedi heralde ama ben azmaya baslamıstım neyse o duşa girdi evde 3 banyo ve 2 w.c olmasına rağmen ben onun girdiği banyonun kapısını tıklattım ve tuvaletimi yapıcağımı soyledim gel bitanem dedi içeri girdiğimde ne göriyim duşakabin yoktu ve halamın göğüskeri ortadaydı hafiften bakmıomus gbi

   yaptım alet hafif kalkmıstı hemen cıkarttım ve işemeye başladım halam gozlerini dikti AMMA BÜYÜK YARRAĞIN WARMIS dedi...

aletimi azına aldıbende senin vücudunda harika dedim ve dsarı cıktım 2 sak. sonra banyodan ses kesildi ve halam bana seslendi havlusunu vermem için girdim

   havluyu verirken beni sen kurularmısn dedi bende tabiiki dedim yatak odasına gittik havluyu bir açtım amı kaymak gibi daha yeni kesmiş yatağa oturdu ben tam yaklaştım şortumu indirdi ve aletimi azına aldı hayatımda boyle basım donmemisti...

hemen azından cıkarttım ve opüşmeye

   başladık nolur sikme sadece seviselim dedi bende olmaz ozamnan enişteme soylerim dedim ve göğüslerini yalamaya başladım ordan amına indim süer dardı biraz parmakladım ve sonra aleti yerleştirdim halam inliyordu ama hiç istifimi bozmadım ve içine boşaldım daho sonra gotune dollerimi

   sürdüm ve oraya bi hamlede soktum cok acı cektigi belliydi felaket bağırıyodu orayada bosaldım....

butun gece ve 2 ay boyunca sikiştik .

   eniştem gelincede odamda yapıoruz....

bi sonraki hikayem sevgilimle ilgili olucakGönderen: sexall

0 yorum:

Yorum Gönder