Hayaller Gerçek Oldu

Yazan Pamuk Prenses Tarih 22 Aralık 2012 Cumartesi 3 yorum
Selam,ben size yengemle olan hikayemi anlatacağım.Yenge Marmariste yaşıyor dayımla.Benbeyaz bir teni hafif tombul bir vücudu vardır.Kendimi bildim bile hayrenımdır ona,nezaman bize gelse yanından ayrılmam.

Yine birgün kafamı dağıtmak amcıyla marmarisde kaçtım.dayımlara bir süpriz yapmak istemiştim,kapıyı çaldım saat birdi ve telaşla yengem

   kapıyı açtı,üzerinde ince kısa geceliği vardı.habersiz olduğu için bir şey oldu sanmıştı,kafamı dağıtmak için geldiğimi söyledim.Seszsizce içeri girdik. inanın böyle bir çekici kadın hayatınızda görmemişsinizdir,resmen adamı azdıran bir yapısı vardır yengemin.

dayımı sordum Adana`ya gitti dedi.Demek yanlızsın dedim gülümseyerek o ise

   beklenmediğim bir cevapla artık değil dedi ve kanepeye uzandı.geceliği iyice çekilmiş kalçasına kadar sıyrılmıştı.

Gözlerim göğüslerinden ve bacaklarından alamıyordum.ve birden elimi

   sikime götürdüm yavaşça okşuyordum o ise tv`ye bakıyordu,dayanamadım bir umutla yatak odasına gittim.üzerimi çıkartıp bir şortla beklemeye başlamıştım artık ne olcaksa olmalıydı.çok geçmeden odaya geldi hiç sesini çıkarmamıştı,pikeyi kaldırıp içine girdi.

Yan yanaydık artık,yavaşça elimi bacağına dokundurdum çok sakin bir şekilde okşuyordum,ellerimi göğüslerinin sıcaklıya ısıtmaya başlamış yavaşçada amını yalamak için eğilmiştim.Kilodunu çıkarttım ve yalamaya başladım,her dil darbesiyele biraz daha kasılıyordu.koy bana demeye başlemıştı ama ben onu dilimle sikmek istiyor çıldırmak istiyordum.abartısız on beş dakika yalamıştım amını, artık nerdeyse ağlayacak duruma gelmişti

   zevkten.

ters çevirip diz üstü durmasını söyledim ve kötünün deliğini açıp sert bir şekilde kötüne girdim bir yandanda parmağımı amına sokmuştum.bazen

   yavaş bazende sert bir şekilde sokuyordum.Ben içine boşaldım dölüm her yere yayılmış ama ben doymamıştım.onu sırt üstü yatırıp hiç vakit kaybetmeden bacaklarımı omuzuma aldım ve içinde daireler çizerek amına sokmaya başladım.her çakışımda daha önce neredeydin diye mırıldanmaya başladı.;Amına gidip didip

   geliyordum

Amınıda halledikten sonra hiç içinde çıkmadan öylece yatmaya başladık.
Sabah elleri sikimde dolaşırken uyanmıştım.Hiç konuşmadık ve yalamaya başladı benimki dimdik olmuştu yine ama bu sefer koymayacaktım,kalktım ve mutfaktan benimki, kadar bir salata buldum,elimde görünce sen manyaksın dedi ve salatayı amına soktukmaya başladım,bir yandanada vücuna dokunuyordu 100 lük memelerini sıkıyor sen sik diye inliyordu,

amnın suyula ıslanan salatalığı sabah sabah yedirdikten sonra

   tavaş yavaş tekrar koydum amına.İnanın o gece ve sabah kaçkere boşaldığımızı bilmiyordum.
Dayım gelene kadar üç gün sadece yemek yedik ve seviştik.Gönderen: birbey

3 yorum:

Unknown dedi ki...

BEN kaan 0.5.3.8.5.8.1.5.6.2.9.İST.DA CİDDİ REEL GÜRÜŞMEK İSTYN 30 VE 50 YŞ ARASI OLGUN BAYANLARI BKLRM NOT.TEKİM AKTİFM 30 VE 50 YŞ ARASI ÇİFTLERE DENEYİMLİ AKTİF OLARAK EŞLİK EDERİM GİZLİLİK ŞART sms watsap carı

patnerkoray dedi ki...

0543 282 86 18 HERKESE MERHABA BN İST MALTEPEDEN PATNER KORAY KORSİ SEKSE AC OLAN SINIRSIZ HEYECANLI Bİ OKADAR HOŞ VE ZEVK DOLU Bİ SEKS YASAMAYI ARZLYN GERCEK SEKSİ FANTAZİYİ DOYASIYA YASAMAK İSTEYEN GÜVENİLİR PATNER ARAYAN KALIN BE BÜYÜK SEVEN 18 VE 90 YAŞ ARASI EVLİ DUL OLGUN TONBUL ŞİŞMAN TÜRBANLI BEKAR BAYANLAR VE ARALARINA 3 ÜÇÜNÇÜYÜ ARAYAN EVLİCİFTLER ARAYIN TNSLM 0543 282 86 18 LÜTFEN CİDİ OLANLARF ARASI

Adana Jigolo dedi ki...

Merhaba, Mutsuz ve Doyumsuz Bayanlar Adana ve çevresinde yaşayan, Reel birliktelik düşünen, Gizlilik ve Güven İçerisinde İlişki Arayan Seks'te Sınır Tanımayan ve Ne İstediğini Bilen Doyumsuz Bayanların Mesajını Bekliyorumm
0545 352 25 52 Özele Açık ! Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp var

Merhaba, Evli Çiftler Eşi için Büyük ve Kalın Düşünenler.. ( Fotoğraf ispatlı ) Eşinizin Mutluluğuna Engel Olmayın 0545 352 25 52 Özele Açık! Whatsapp Var Skype™: Dost_erkek01 Not:Tek Erkeqim.. Deneyimim var.

Merhaba, Grup seks fante*zisini gerçekleştirme düşüncesinde olan Kararlı Samimi Paylaşıma Açık Gizliliğe Önem Verenler

* Evli Çiftlere 3. Tek ERKEĞİM!

* Kocasının yanında bir başka tene dokunma arzusu olan

* Tost olmayı arzulayan bayanlar

* Karısı gözlerinin önünde başka bir tene dokunurken aldığı hazzı görmek isteyenler beyler

* Sizi tanıyan sizin hassasiyetinizi bilen gizliliğe önem veren deneyimli güvenilir sırdaş samimi dost olarak tanışmak isteyenler

* 0545 352 25 52 Özele Açık ! Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp var

Yorum Gönder