Kardeşimi Tongaya Düşürdüm

Yazan Pamuk Prenses Tarih 22 Aralık 2012 Cumartesi 2 yorum
Ben bundan 10 yıl önceki başımdan geçen olayı anlatmak istiyorum.

Ben o zamanlar henüz daha yeni 18 yaşıma girmiştim ki kız kardeşim aylin de yeni 16 yaşına basmıştı. Bizim ailelerde amcalar, dayımlar hep beraber otururuz. Yalnız evlerimiz ayrı ayrıdır, yani dedemlerin evi ile bizim evimiz bitişiktir. Ben o zamanlar lise son sınıftayım ve bir hayli azmış durumdayım. Ne yapıp ne

   edip bir am bulup sikmek istiyorum. Ne yaparsın dedemlerin evinde kimsenin omadığı bir gün kardeşime git dedemlerde masanın üzerinde kalmim var alıp getirmesini söyledim, oda tabi hemen gidip getirmeye gitti.

Ben de bunu fırsat bilip arkasından gittim. O tam içeri .

   girdiki bende hemen arkasından içeri girdim, bana sırtıma basmasın söyleyerek yere yüz üstü uzandım ve belim ağrıyor hadi sırtıma bas dedim oda ne olduğunun farkında olmadan ayaklarıyla sırtıma basmaya çalıştı. Derken siskim kalkmaya başlamışti ki bu kez sırt üstü taıp birazda göğüslerime basmasını söyledim oda aynen yaptı.

Acıtmam dedim...Daha sonra kardeşime çok iyi olduğunu söyleyerek ben de ona aynısını yapmaya

   karar verdim oda tamam dedi ama sırtının ağrıyabileceğini söyledi. Bende acıtmam dedim. Neyse yüz sütü uzandı ben de ilk önce sırtının ağrımaması için önce biraz masaj yapsam iyi olur dedim. Oda tamam dedi. Ben ilk önce omuzlarını daha sonra yavaş yavaş aşağılara gittim oda hala neler olduğunun farkında değildi. Ben daha sonra onun görmeyeceği şekilde sikim çıkarttım ve gözünü kapatmasını

   söyledim oda niye diye sorduğunda bir surpiz yapacağımı söyledim.

O da tamam dedi ve oturmasını söyledim oda oturdu ve ben

   önüne geçip sikim tam ağzına yapıştıracaktım ki gözlerini açtı ve birden sikimi ağzında görünce ilk önce ürktü ve daha sonra sesini çıkartmadan öylece baktı, ben de ağzına almasını söyledim fakat onun midesinin almadığını anladım. Fakat ben yinede kardeşimi sikmeye kararlıydım ve ağzına zorla soktum ve oda henüz acemi olduğu için dişleri neredeyse sikimi parçalayactı.

Ben daha sonra tüm vücudunu emerek

   ammına kadar geldim ve amınıda doyasıya yaladım. Ve daha sonra götünü yalamaya başladım ve parmaklarımı kullanaral göt deliğini genşlettim. Sikimi

   göt deliğine dayadım, daha sonra yavaş yavaş sokmaya çalıştım ve hepsini götüne soktum. O sırada kardeşimin gözlerinden yaşlar geldiğini gördüm.

   Ama ben aldırmadım tüm döllerimi boşaltana kadar siktim ama doymadım. .

   Bu kez ammını ağzıma dayamasını söyledim ve sırt üztü yattı. Ağzıma oturmasını söyledim, o da oturdu ama ne yaparsın kız caaz korkudan altına işemesin mi. Derken ağzıma yüzüme işemeye başladı. Ben de zevkle hepsini içtim... Gönderen: Mystyc

2 yorum:

patnerkoray dedi ki...

0543 282 86 18 HERKESE MERHABA BN İST MALTEPEDEN PATNER KORAY SEKSE AC OLAN SINIRSIZ HEYECANLI Bİ OKADAR HOŞ VE GÜZEL Bİ SEKS YASAMAYI İSTEYEN EŞİNDEN GİZLİ KACAMAK YAPMAYI ARZLYN EVLİ BAYANLAR EŞİNİ PAYLASMAK İSTEYEN GÜVENEBİLECEYİ PATNER ARAYAN GERCEK SEKSİ FANTAZİYİ MUTLUGU ZEVKİ DOYASIYA YASAMAK İSTEYEN KALIN VE BÜYÜK SEVEN 19 VE 90 YAŞ ARASI EVLİ DUL OLGUN TÜRBANLI BEKAR ŞİŞMAN BAYANLAR VE ARALARINA PATNER ARAYAN EVLİCİFTLER ARAYIN TNŞLM 0543 282 86 18 LÜTFEN CİDİ OLANLAR ARASI

Adana Jigolo dedi ki...

Merhaba, Mutsuz ve Doyumsuz Bayanlar Adana ve çevresinde yaşayan, Reel birliktelik düşünen, Gizlilik ve Güven İçerisinde İlişki Arayan Seks'te Sınır Tanımayan ve Ne İstediğini Bilen Doyumsuz Bayanların Mesajını Bekliyorumm
0545 352 25 52 Özele Açık ! Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp var

Merhaba, Evli Çiftler Eşi için Büyük ve Kalın Düşünenler.. ( Fotoğraf ispatlı ) Eşinizin Mutluluğuna Engel Olmayın 0545 352 25 52 Özele Açık! Whatsapp Var Skype™: Dost_erkek01 Not:Tek Erkeqim.. Deneyimim var.

Merhaba, Grup seks fante*zisini gerçekleştirme düşüncesinde olan Kararlı Samimi Paylaşıma Açık Gizliliğe Önem Verenler

* Evli Çiftlere 3. Tek ERKEĞİM!

* Kocasının yanında bir başka tene dokunma arzusu olan

* Tost olmayı arzulayan bayanlar

* Karısı gözlerinin önünde başka bir tene dokunurken aldığı hazzı görmek isteyenler beyler

* Sizi tanıyan sizin hassasiyetinizi bilen gizliliğe önem veren deneyimli güvenilir sırdaş samimi dost olarak tanışmak isteyenler

* 0545 352 25 52 Özele Açık ! Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp var

Yorum Gönder