Karimin Dayisinin Kizi

Yazan Pamuk Prenses Tarih 22 Aralık 2012 Cumartesi 2 yorum
Ben iki sene önce evlendim ve dügünden sonra balayina gittik bir hafta sonra esimin dayisinin kizida bizim bulundugumuz yere geldi. Bizde kalacakti ev kiralikti. Kendisi tas gibi ve cok süper bir vucuda sayip. Bana eniste diye itap ediyordu yasi 17

   idi. Cok cekici bir sahiz bakislari bile adamin aklina kötü seyler getiriyor.

Bir gün hep birlikte denize gittik ve esim birazdaha derinlere gitti dayi kizi ile ben birazdaha önde idik suyun icinde ara sira yanlislikla birbirimizecinsel yerlerimizden dokunmustuk. Aksam oldu

   ve baya yorulduk. Esim ben dusa cikiyorum dedi tabi herkez dus almasi gerekiyordu ama ilk o girdi.

Dayisinin kizinin üzerinde

   bikini ve onuin üzerinde ince bir tisort vardi altta ise kisa bir sort. Tisortu mayonun islak olmasindan dolayi islak ve

   tenine yapismis bir vaziyette idi. Ben mayomu cikartayimda asayim hemen kurusun dedi ve catiya cikti. Asariya indiginde sadece tisort tu vardi vucuduna ve o tas gibi dik gögüslere yapismis. Benim yaragim dim dik olmustu ve üzerimde sadece sortum vardi.

Benimki

   kalkinca kendini iyice belletti, oda bunun farkina vardi ve biliyormusun dün gece sizin odadan sesler geliyordu ve ben o seslere kulak vererk seni düsünerek vucudumu oksadim dedi ve yanima geldi. Benim kinin üzerine elini atti ve oksadi. Önümde diz cökerek

   sortumu indirdi ve agzina aldi iyce emdi. Tam gelecektim ki yukaridan canim gelirmisin diye bir ses geldi esimdi ve beni dusa cagirdi.

Ben yukari ciktim dusta esimle sevistim ama aklim asarida idi. Bu sene kafaya taktim kesin sikecegim.. Daha dün

   gece yine bizde kaldi gözümün icine bakip duruyordu. Sikince bunu .

   size kesin bildirecegim. Haftaya onu okula araba ile götürecegim orada is bitmis olacak.. Gönderen: gözde erkek

2 yorum:

hakan dedi ki...

N HAKAN 537 443 94 47 KOLGIBI SIKIM VAR YETER DOYMUYORUM ADAM GIBI YARAK ISTIYORUM DIYORSAN ALIRIM AZGINLIGINI AMINI YERINDEN OYNATIRIM HER SOKUSUMDA ISTANBUL ICI REEL SEX ICIN ARA BENI kolgibbi3450@hotmail.com

Unknown dedi ki...

teşli BAYANLAR Ben kaan 0.5.3.8.5.8.1.5.6.2.9.İSTANBULda Real Sex İstiyorsanız Gizlilige Önem Veren,Gizli aşk ilgi sevgi sexs zevk kaçamak mutluluk arkadaş dost arayan bayanlar sadece bayanlar arasın evli dul bekar fark etmez fantazı arkadasınız sırdasınız sms watsap carı

Yorum Gönder