Karşı Komşunun Kızı Ve Annanem

Yazan Pamuk Prenses Tarih 22 Aralık 2012 Cumartesi 2 yorum
Ben o zamanlar henüz daha 17 yaşındaydım ve karşı komşunun kızı ise 16. Birgün annanemin evine gittim ve o kızda ordaydı. Annanem ben pazara gidiyorum dedi ve gitti. Ben de bunu fırsat bilerek hemen kızlan sex hakkında konuşmaya başladım ve en sonunda kızda istemeye başladı.

Hemen dudaklarına yumuldum oda benim ufaklıkla oynuyordu ve syunmaya başladı. Bende soyudum ve kız benimkini

   görünce gözleri dışarı çıktı tabiki. Nede olsa ilk kez göüyor. Hemen ağzına aldı ve yalamaya başladı. Bende amınlan oynuyordumki kız boşalıverdi. Hemen amını yalamaya başladım ve sok bana diye inlemeye başladı. Hemen prezervatifi taktım ve amına dayadım benimkini. Öyle bir

   inleme sesi geliyorduki inanamassınız.

Birden kanlar fışkırmaya başladı. Ortalık berbat oldu ama ben aldırmadan o daracık amcığı sikmeye devam ettim. kızın cırlama sesinden kapının acıldığını duymamıştım. Birde baktım annanem geldi. Ne yapıyorsunuz dedi bende hemen toparlandım. Annanem yoo toparlanma devam edin dedi. Ben şaşırmış vaziyette kızı sikmeye devam ettim. Birde ne göreyim annanem çırıl çıplak yanımıza geldi ve yarrağımı kızın

   o dar amından cıkarıp ağzına almaya başladı.

Ben şaşırmıştım ve annanemin ağzına boşaldım. Hemen hemen hepsini yuttu. Benimki inmeye başladı bu sefer kız başladı yalamaya. Annanemde kızın amın yalıyordu. Ben dayanamayıp annane dön sikecem seni dedim. Hemen döndü o sıcacık

   ama girmemle cırıltı koptu evde. kızda alttan annanemin amını yalıyor ve göt deliğini parmaklıyordu. Benimkini annanemin amından çıkarıp göt deliğine dayadım ve hiç zorlanmadan girdi. Bizim kızda amını parmaklıyordu annanemim. Birden baktım ki annanem boşaldı ve göt deliğinden çıkardım benimkini. kızın amına sokarak içine boşaldım. Sonra toparlandık ve banyo yaptık. O günden sonra her boş zamanımda ikisinide sikiyorum... Gönderen: Cani

2 yorum:

sempatik sikici dedi ki...

gizlilige önem veren azgın dul bakımlı hnmlar kulturlu alımlı CITIRLAR olgun bebekler FANTAZİ düşkunu evli çiftler 24saat 22cmyle en az 4 posta garantisiyle uygulamalı olarak SİKİŞLERİMİZE hizmet verilir BİLGİNİZE SUNULUR 0534 489 55 20

patnerkoray dedi ki...

0543 282 86 18 HERKESE MERHABA BN İST MALTEPEDEN PATNER KORAY SEKSE AC OLAN SINIRSIZ HEYECANLI Bİ OKADAR HOŞ VE GÜZEL Bİ SEKS YASAMAYI İSTEYEN EŞİNDEN GİZLİ KACAMAK YAPMAYI ARZLYN EVLİ BAYANLAR EŞİNİ PAYLASMAK İSTEYEN GÜVENEBİLECEYİ PATNER ARAYAN GERCEK SEKSİ FANTAZİYİ MUTLUGU ZEVKİ DOYASIYA YASAMAK İSTEYEN KALIN VE BÜYÜK SEVEN 19 VE 90 YAŞ ARASI EVLİ DUL OLGUN TÜRBANLI BEKAR ŞİŞMAN BAYANLAR VE ARALARINA PATNER ARAYAN EVLİCİFTLER ARAYIN TNŞLM 0543 282 86 18 LÜTFEN CİDİ OLANLAR ARASI

Yorum Gönder