Küçük Baldızım

Yazan Pamuk Prenses Tarih 22 Aralık 2012 Cumartesi 8 yorum
Benim hikayem küçük baldızım hakkında. Eminim çok beğeneceksiniz. Olay küçük badızımın bize geldiği bir gün başladı. Kendisi 16 yaşında ama yaşından çok daha olgun ve seksi bir kızdır.

Akşam hep beraber otururken benim baldız ablasına yani eşime bir duş almak

   istediğini ve duşa gireceğini söyleyerek odadan çıktı. Biz tv izlemeye .

   devam ettik. Ben bir ara yatak odama bir şey almaya giderken banyonun önünde birden aklıma onun içeride olduğu geldi.

Su sesi kesilmişti. Buda banyodan çıkmak üzere olduğunu gösteriyordu. Hemen eğilip

   anahtar deliğinden baktım. Oda ne! O muhteşem taptaze fiziğiyle önümdeydi. Göğüsleri dimdik hele o bal kutusu yokmu traşlı ve sımsıkıydı. Dayanamadın hemen tuvalate gidip otuzbir çektim. Inanın karımla seks yaparken bile böyle zevk almamıştım. Hayali böyle zevk veriyorsa kendisiyle sevişmenin ne kadar zevkli olacağını tahmin etmekte zorlanıyordum.

Sonra oturma odasına hiçbir şey yokmuş gibi tekrar gittim. Baldız benden önce gelmişti. O ıslak saçları ve taptaze dudakları ve pijamasının altında sıcak suyun etkisiyle dimdik olmuş göğüsleri beni çıldırtmaya yetiyordu. Dayanamadım ve

   bu sefer ben banyo yapacağağımı söyleyerek banyoya gittim.

Dokunduğu yerlere dokunarak...Kurulandığı havlu dokunduğu yerlere dokunarak öperek sikime sürerek boşalmaya çalışıyordumki

   birden baldızımı karşımda gördüm. Çok utanmıştı senin burada olduğunu unutmuştum enişte dedi. Ama yüzünde şeytansı bir gülümseme ile!

Gittikten sonra .

   bende duş alıp banyodan çıktım. Saat ilerledikten sonra herkes odasına çekildi. Biz karımla sevişmeye başladık ama inanın aklım hep baldızımdaydı. İşimiz bittikten sonra karım uyudu. Benim sikim hala kazık gibiydi. Dayanamadım ve baldızımın odasının önüne giderek kapıyı açtım.

Birde ne

   göreyim bizim küçük hanım amını okşuyor ve masturbasyon yapıyordu. Beni görünce toparlandı. Hayrola enişte dedi. Bende bir ihtiyacın varmı diye soracaktım dedi. Oda evet var. Bir erkek, gelsene yanıma dedi ve yanına gittim.

Sevişmeye başladık o kadar güzel sikişiyordiki zevkin

   doruklarındaydım. Ağzına alıp emiyor, arkadan veriyor ve beni mest ediyordu. Göğüslerini ısırmaktan mosmor etmiştim. Sonunda benide ablam gibi karın yap! Hadi gir deyip bacaklarını açtı.

İtiraz edemeden bir de baktımki o daracık amcığın içinde gidip gelyordum. Biraz sonra zangır zangır boşaldım. sabaha kadar defalarca seviştik. Muhteşem bir seydi. Hala fırsat buldukça sikişiyoruz. Hemde hayvanlar gibi!!!Gönderen: Masum

8 yorum:

Unknown dedi ki...

05075209514

Unknown dedi ki...

Slm azgin duyumsuz baldizlar evli dul genckizlar evliciftler ben sikiciniz atakan 19 santim ve kalinsikimle sizleri bekliyurum 05439282641

Unknown dedi ki...

slm ankaradan onur 28 yasındayım evli dul tek fark etmez her telden calarım muhendisim
0506 159 17 78

kerim her dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
sempatik sikici dedi ki...

gizlilige önem veren azgın dul bakımlı hnmlar kulturlu alımlı CITIRLAR olgun bebekler FANTAZİ düşkunu evli çiftler 24saat 22cmyle en az 4 posta garantisiyle uygulamalı olarak SİKİŞLERİMİZE hizmet verilir BİLGİNİZE SUNULUR 0534 489 55 20

Unknown dedi ki...

SLM İSTANBULDAN EFE BEN 5373071055 NUMARAM AZGIN DOYUMSUZ ATESLI SEKSTE SINIR TANIMAYAN EVLI DUL MUTSUZ DOYUMSUZ BAYANLAR YILARDIR EVLIYIM HIC ZEVK ALAMIYORUM DIYORSAN HEP TEK TARAFLI ILISKI YAPAN ERKEKLERE BOYUN EGMEYIN ISI BITTIMI KALKIP SENIN NE OLDU OLDUGUN HIC UMRUNDA OLMAYAN BIR TEK KENDINI DUSUNEN SENI SEKSTE MUTSUZ EDEN ERKEKLERE KOCALARA BOYUN EGMEYIN ARAYIN TANISALIM BIR TLF KADAR YAKINIM SIZE BEN SIZIN MUTLULUGUNUZ ZEVKE GELEMENIZ SEHVETLE DEFALARCA BOSALMANIZ ICIN BURDAYIM CARİ WATSAP LİNA VİBER VAR

patnerkoray dedi ki...

0543 282 86 18 HERKESE MERHABA BN İST MALTEPEDEN PATNER KORAY SEKSE AC OLAN SINIRSIZ HEYECANLI Bİ OKADAR HOŞ VE GÜZEL Bİ SEKS YASAMAYI İSTEYEN EŞİNDEN GİZLİ KACAMAK YAPMAYI ARZLYN EVLİ BAYANLAR EŞİNİ PAYLASMAK İSTEYEN GÜVENEBİLECEYİ PATNER ARAYAN GERCEK SEKSİ FANTAZİYİ MUTLUGU ZEVKİ DOYASIYA YASAMAK İSTEYEN KALIN VE BÜYÜK SEVEN 19 VE 90 YAŞ ARASI EVLİ DUL OLGUN TÜRBANLI BEKAR ŞİŞMAN BAYANLAR VE ARALARINA PATNER ARAYAN EVLİCİFTLER ARAYIN TNŞLM 0543 282 86 18 LÜTFEN CİDİ OLANLAR ARASI

Adana Jigolo dedi ki...

Merhaba, Mutsuz ve Doyumsuz Bayanlar Adana ve çevresinde yaşayan, Reel birliktelik düşünen, Gizlilik ve Güven İçerisinde İlişki Arayan Seks'te Sınır Tanımayan ve Ne İstediğini Bilen Doyumsuz Bayanların Mesajını Bekliyorumm
0545 352 25 52 Özele Açık ! Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp var

Merhaba, Evli Çiftler Eşi için Büyük ve Kalın Düşünenler.. ( Fotoğraf ispatlı ) Eşinizin Mutluluğuna Engel Olmayın 0545 352 25 52 Özele Açık! Whatsapp Var Skype™: Dost_erkek01 Not:Tek Erkeqim.. Deneyimim var.

Merhaba, Grup seks fante*zisini gerçekleştirme düşüncesinde olan Kararlı Samimi Paylaşıma Açık Gizliliğe Önem Verenler

* Evli Çiftlere 3. Tek ERKEĞİM!

* Kocasının yanında bir başka tene dokunma arzusu olan

* Tost olmayı arzulayan bayanlar

* Karısı gözlerinin önünde başka bir tene dokunurken aldığı hazzı görmek isteyenler beyler

* Sizi tanıyan sizin hassasiyetinizi bilen gizliliğe önem veren deneyimli güvenilir sırdaş samimi dost olarak tanışmak isteyenler

* 0545 352 25 52 Özele Açık ! Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp var

Yorum Gönder