Kuzenle-1

Yazan Pamuk Prenses Tarih 22 Aralık 2012 Cumartesi 5 yorum
Merhaba,

Universite’de okurken başımdan geçen olayı anlatacağım.ben 3.sınıftayken kuzenimde yeni uniyi kazanmıştı.Yani aynı şehirdeydik.Dolayısıyla devamlı bir araya geliyorduk.Bir gün akşamüzeri telefonum çaldı arayan kuzenim selda idi.Bana canının çok sıkıldığını biraz dışarı çıkmak eğlenmek istediğini söyledi.Tamam diyip hazırlandım.O yurtta kaldığı için gecede bende kalacaktı.

Buluştuk ve dans etmek istediğini söyledi ve soluğu disco da aldık.Hiç oturmadan başladık dans etmeye.Bu arada 1-2 bira

   içtik.Selda o gün tam hoşlandığım tarzda giyinmişti.Saçları kıvır kıvır ıslak bir şekilde kısa bir elbise hafiften ipekimsi kaygan bir bir

   kumaştan askılı siyah bir elbiseydi.sarışınlığınıda eklerseniz bi muhteşemdi.Biz hiç durmadan dans ediyor gözümü seldadan alamıyordum.

Daha önce hiçbir şekilde onunla ilgili bir düşüncem yoktu ama onu oyle görünce kendime hakim olamıyordum.Neyse gece 12 gibi olmuştu sanırım hala dans ediyorduk.İçkininde etkisiyle gitgide

   birbirimizle dans ederken yaklaşıyorduk.Artık neredeyse vücutlarımız birbirine değiyordu.Arkasını dönüp tüm bedenini bana yaslayıp dans ediyordu o an çıldırmıştım.

Çünkü kalçaları tam benim önüme sürtünüyordu o an ereksiyon oldum o da bunu .

   fark etti ve hemen yüzünü döndü ama hala bedenlerimiz birbirine sürtünüyor nefeslerimiz birbirine karışıyordu.Bu seferde göbeği önüme sürtünüyor tam ereksiyon halinde sürtünüyordu.Artık slow zamanı gelmişti ben ellerimi onun beline atmıştım oda benim omuzlarıma atmıştı.Başını göğsüme dayamış elleriyle omuzlarıma sanki masaj yapıyordu.

Bende artık okun yaydan çıktığını anladım ve ellerimi onun belinde

   gezdiriyor hafiften yoklama ihtiyacı hissediyordum ve kaçak kaçak elimle kalçalarını elleyip tekrar çekiyordum.Ancak bunlara herhangi bir tepki vermiyordu.Neyse gece geç olmuş eve gitmek için taksiye bindik.

Takside el ele tutuşmuştuk bu daha da beni cesaretlendiriyordu.H.sonu olduğu için diğer ev arkadaşım memlekete

   gitmişti dolayısıyla evde sadece ikimiz olacaktık.Kapıyı açtım ve içeriye girdik.Biraz oturduk ve ona yatak hazırladım salonda yatacaktı tam çıkarken bana bi saniye dedi ve bu gece için teşekkür etti ama son bir kez dans etmek istediğini söyledi.Bende tabi diyip mp3 çalmaya başladım.

öpmeye başladımSlow bi müzikti yine aynı şekilde dans ediyorduk ve ellerimi kalçasına deydirme operasyonuna girdim bu sefer biraz daha

   uzun kaldı ellerim gözlerimin içine baktı ve boynumu öptü.Bunun üzerine bende kulak arkasına eğilerek öpmeye başladım.herhangi bir tepki gelmeyince devam

   ettim.Kulak memelerini yalıyor arkasını opuyor bir yandanda kalçalarında daha rahat ellerimi hareket ettiriyordum.Bir ben opuyor bir o boynumdan opuyor dilini hissetiriyordu.

Artık iyice sevişiyorduk ve sonunda dudaklarımız birleşti.Slow müziğin ritminde öpüşüyor artık biz dans etmiyor dillerimiz slow bir şekilde dans ediyordu.Bu arada benim ellerim hala kalçalarında artık iki poposunun arasına parmağımı sokuyordum.Çok yavaş bi şekilde sevişiyor tadını sonuna kadar çıkarıyorduk.

Ellerimi boynuna attım ve boynunu opmeye başlamıştım gozlerine baktığımda gözlerini kapamış kendini bana bırakmıştı.Yavaş yavaş elbisesinin askılarından birini indirdim ve göğüslerine

   doğru inmeye başlamıştım.Bir elimle ayağını hafif kaldırdım ve elimle kalçasını okşuyor bir göğsünü sütyeninin üzerinden öpüyor yalıyordum.Yeteri kadar ön sevişmeyi

   yapmıştık ve olaya girmenin zamanı gelmişti.Ellerinden tuttum ve masanın yanına götürdüm ve arkasına geçtim.

Arkasına dayanarak göğslerin kavradım ve boynunu öpüyordum.Yavaşça

   öne eğilmesi babında hafifçe ittirdim.Ellerini masaya koydu ve önümde domaldı.Elbisesinin eteğini hafifçe kaldırdım.Altında kırmızı bir tanga vardı ve amının nasıl

   kabardığı belli oluyordu.Hafifçe tangasını sıyırdım.Bir elimle amını okşamaya başladım diğer yandan pantalonumu çözüp külotumu indirdim.

Artık birleşme zamanı gelmişti.Hafifçe amının dudaklarına

   dayadım gece tamamen slow olduğu için her hareketimi yavaş yapıyor zevki sonuna kadar yaşamayı ve bu işi incitmeden yapmayı tercih ediyorduk.Yavaşça yarağımı amına sokuyor oda nefesleriyle inliyordu.Bir yandan ben ittirirken oda bana kalçalarını ittiriyordu yavaş ve rahat bir şekilde içine

   girmiştim.Müziğin eşliğinde ellerimi kalçalarına atmış ileri geri gidiyorduk.

Ritmimiz süperdi Bir süre bu şekilde git gel yaptıktan sonra ben boşalıyorum dedim oda bende geliyorum dedi sanki 40 yıllık sevişen adamlarmışız gibi ikimizde aynı anda boşalmayı başardık.O halde yatağa yığılıp kaldık.Bana sırtını

   döndü ve ayaklarına kendine doğru çekerek kalçalarını bana dayadı ve o şekilde uyuduk.

Sabah geçen olayları bir sonraki hikayede paylaşacağım…Gönderen: passanger



  

5 yorum:

Unknown dedi ki...

slm ankaradan onur 28 yasındayım evli dul tek fark etmez her telden calarım muhendisim
0506 159 17 78

Unknown dedi ki...

SLM ıst EFE BEN 0 .5.3.7.3.0.7.1.0.5.5 NUMARAM AZGIN DOYUMSUZ ATESLI SEKSTE SINIR TANIMAYAN EVLI DUL MUTSUZ DOYUMSUZ BAYANLAR YILARDIR EVLIYIM HIC ZEVK ALAMIYORUM DIYORSAN ara

Musti dedi ki...

05458848750 olgun bayanlar arayın birlikte boşalalım

patnerkoray dedi ki...

0543 282 86 18 HERKESE MERHABA BN İST MALTEPEDEN PATNER KORAY KORSİ SEKSE AC OLAN SINIRSIZ HEYECANLI Bİ OKADAR HOŞ VE ZEVK DOLU Bİ SEKS YASAMAYI ARZLYN GERCEK SEKSİ FANTAZİYİ DOYASIYA YASAMAK İSTEYEN GÜVENİLİR PATNER ARAYAN KALIN BE BÜYÜK SEVEN 18 VE 90 YAŞ ARASI EVLİ DUL OLGUN TONBUL ŞİŞMAN TÜRBANLI BEKAR BAYANLAR VE ARALARINA 3 ÜÇÜNÇÜYÜ ARAYAN EVLİCİFTLER ARAYIN TNSLM 0543 282 86 18 LÜTFEN CİDİ OLANLARF ARASI

Adana Jigolo dedi ki...

Merhaba, Mutsuz ve Doyumsuz Bayanlar Adana ve çevresinde yaşayan, Reel birliktelik düşünen, Gizlilik ve Güven İçerisinde İlişki Arayan Seks'te Sınır Tanımayan ve Ne İstediğini Bilen Doyumsuz Bayanların Mesajını Bekliyorumm
0545 352 25 52 Özele Açık ! Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp var

Merhaba, Evli Çiftler Eşi için Büyük ve Kalın Düşünenler.. ( Fotoğraf ispatlı ) Eşinizin Mutluluğuna Engel Olmayın 0545 352 25 52 Özele Açık! Whatsapp Var Skype™: Dost_erkek01 Not:Tek Erkeqim.. Deneyimim var.

Merhaba, Grup seks fante*zisini gerçekleştirme düşüncesinde olan Kararlı Samimi Paylaşıma Açık Gizliliğe Önem Verenler

* Evli Çiftlere 3. Tek ERKEĞİM!

* Kocasının yanında bir başka tene dokunma arzusu olan

* Tost olmayı arzulayan bayanlar

* Karısı gözlerinin önünde başka bir tene dokunurken aldığı hazzı görmek isteyenler beyler

* Sizi tanıyan sizin hassasiyetinizi bilen gizliliğe önem veren deneyimli güvenilir sırdaş samimi dost olarak tanışmak isteyenler

* 0545 352 25 52 Özele Açık ! Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp var

Yorum Gönder