Kız Kardeşimle

Yazan Pamuk Prenses Tarih 22 Aralık 2012 Cumartesi 1 yorum
Size kızkardeşimle olan sex hikayemi anlatayım

ben 26 yaşında yeni evli bir erkegim karım hamile kalınca ben sex yapamıyordum aklıma kızkardeşimi sikmek geldi nasıl bir plan yapıp onu sikecegimi düşünüp duruyordun aklıma

   çok iyi bir fikir geldi

karımı annesine gönderdim akşama orda kalabilirsin dedim bende gidip sex cd si alıp eve geldim akşam herkes yattıktan sonra cd yi vcd ye koydum ve kızkardeşimi benim eve çagırdım

çok güzel bir film aldıgımı ve

   birlikte seyredebilecegimizi söyledim oda tamam geliyorum dedi az sonra geldi ve sonra vcd yi calışdırdım ve bir kadınla erkegin şevişmesi

   başlayınca kız kardeşim yüzü kızardı ve yanına oturdum niye utandın bunlar dogal şeyler dedim ve elimle bacaklarını okşamaya başladım o sürekli vcd ye bakıyordu

ellerimi yavaş yavaş ğöğöslerine getirirken onun elini alıp benim sikimi tutturuyordum ve film bundan sonra koptu sonra onu yataga getirdim sikimimi agzına verdim cok güzel yalıyordu sonra onu ters cevirip arkasına geçtim götüne sokayım dedim

oda

   başını salladı ama dur sakın acıtma dedi bende hemen kremi alıp hem onun arkasına hem benim sikime sürdüm sonra yavaş yavaş sokmaya başladım ve inlemeye başladı o inledikce ben hızlanıyordum git gel git gel ve icine boşaldım

sonra kalkıp banyoya

   girdik banyoda agzıma verdim yalayalaya beni agzına boşalttım ve banyodan sonra toparlanıp yattık daha sonraki günlerde tekrar kız kardeşimi arkadan sikmeye devam ediyorum ...

1 yorum:

Unknown dedi ki...

teşli BAYANLAR Ben kaan 0.5.3.8.5.8.1.5.6.2.9.İSTANBULda Real Sex İstiyorsanız Gizlilige Önem Veren,Gizli aşk ilgi sevgi sexs zevk kaçamak mutluluk arkadaş dost arayan bayanlar sadece bayanlar arasın evli dul bekar fark etmez fantazı arkadasınız sırdasınız sms watsap carı

Yorum Gönder