Muhteşem Manzara

Yazan Pamuk Prenses Tarih 22 Aralık 2012 Cumartesi 2 yorum
Merhaba ben 19 yaşında 1.90 boyLarında biriyim Size orta okuldayken yaşadığım hikayeyi anlatıcam.O zaman daha yeni ergenliğe girmeye başlamıştım ve Bizim sınıfta çok süper fizikli bir kız vardı en çokta kızın götünden hoşalnıyordum hep ona yaklaşmaya çalıştım ama o hep benden kaçıyordu bi kere yanına oturdum bacaklarını filan elledim ama bundan rahatsız olacakki yanımdan kalktı neyse bir gün beden dersindiydi kızlarla erkeklerin soyunma odalatının aralırında sadece bir duvar vardı ve bütün sesler filan duyluyodu ben ise o kızı hayel edip

   duruyordum bütün kıslar giyinmişti ve tabi erkekler hoca minder üstünde herkese takla attırıyordu sıra o kıza gelmişti tam takla attıktan .

   sonra eşofmanın arasından o muhteşem götü ve kilodu gözüktü bu beni iyice tahrikleştirmişti herkes giyinmeye gitmişti herkes giyindi ve sınıfa

   geçti ama o hala giyiniyordu ve tekti bende tektim o kızlaron soyunma odasının kapısını açtım ve içeri gittim tamda eteği giyiyordu pardon filan ayakları ama niyetim belliydi sikecektim o kısı ve öle ergenlik filan konuşurken benimki iyice kalktı ve bunuda o gördü vede güldü ne gülüyosun dedim önüne bak dedi baktım ve benimki dikleşmişti ona dedimki çok hoşlandıysan al ağzına dedim güldü ve olur dedi bende malafatı çıkararak ağzına verdim öle bir yalıyorduki ne siz sorun ne ben söliyim doruktaydım artık ve sonra onu belinden tutup ayağa kaldırdım biraz beline yüklenerek domalttım ve o güzel götü karşımdaydı artık külodunu çıkarıp benim malafatı onun o güzel amcığında dolaştırmaya başladım ve hafif bir yüklenmemle benim malafat içine girdi ve git gele başladım onun çığılıkları hala aklımda ve sonunda ağzını açtırıp ağzına postayı akkıttırdım çok zevkliydii ve bundan sonra hiç bi maceramız olmadı ama Buna bana Yeter...

2 yorum:

patnerkoray dedi ki...

0543 282 86 18 HERKESE MERHABA BN İST MALTEPEDEN PATNER KORAY KORSİ SEKSE AC OLAN SINIRSIZ HEYECANLI Bİ OKADAR HOŞ VE ZEVK DOLU Bİ SEKS YASAMAYI ARZLYN GERCEK SEKSİ FANTAZİYİ DOYASIYA YASAMAK İSTEYEN GÜVENİLİR PATNER ARAYAN KALIN BE BÜYÜK SEVEN 18 VE 90 YAŞ ARASI EVLİ DUL OLGUN TONBUL ŞİŞMAN TÜRBANLI BEKAR BAYANLAR VE ARALARINA 3 ÜÇÜNÇÜYÜ ARAYAN EVLİCİFTLER ARAYIN TNSLM 0543 282 86 18 LÜTFEN CİDİ OLANLARF ARASI

Adana Jigolo dedi ki...

Merhaba, Mutsuz ve Doyumsuz Bayanlar Adana ve çevresinde yaşayan, Reel birliktelik düşünen, Gizlilik ve Güven İçerisinde İlişki Arayan Seks'te Sınır Tanımayan ve Ne İstediğini Bilen Doyumsuz Bayanların Mesajını Bekliyorumm
0545 352 25 52 Özele Açık ! Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp var

Merhaba, Evli Çiftler Eşi için Büyük ve Kalın Düşünenler.. ( Fotoğraf ispatlı ) Eşinizin Mutluluğuna Engel Olmayın 0545 352 25 52 Özele Açık! Whatsapp Var Skype™: Dost_erkek01 Not:Tek Erkeqim.. Deneyimim var.

Merhaba, Grup seks fante*zisini gerçekleştirme düşüncesinde olan Kararlı Samimi Paylaşıma Açık Gizliliğe Önem Verenler

* Evli Çiftlere 3. Tek ERKEĞİM!

* Kocasının yanında bir başka tene dokunma arzusu olan

* Tost olmayı arzulayan bayanlar

* Karısı gözlerinin önünde başka bir tene dokunurken aldığı hazzı görmek isteyenler beyler

* Sizi tanıyan sizin hassasiyetinizi bilen gizliliğe önem veren deneyimli güvenilir sırdaş samimi dost olarak tanışmak isteyenler

* 0545 352 25 52 Özele Açık ! Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp var

Yorum Gönder