önce Yengemle 1

Yazan Pamuk Prenses Tarih 22 Aralık 2012 Cumartesi 1 yorum
Herkese merhaba,
ben 17 yaşında 1, 74 boyunda 56 kilo sarışın bir kadınım. Henüz liseye gidiyorum okuldaki ve mahalledeki erkekler benimle bir gece geçirmek için can atarlar herhalde.

Ilk seks deneyimim geçen sene yaz aylarında yengemle yaşamıştım. Amcam bir ilaç şirketinde plasyer olarak çalıştığı için her ay bir hafta kadar .

   şehir dışına gider bende yengeme arkadaşlık etmek için onlarda kalırım.

   Yine böyle bir sıcak yaz gecesinde üstümde sadece kısa ince bir gecelikle yatmıştım geceleğimin altında sadece kilodum vardı sıcaktan uyku

   tutmuyordu.

Saat herhalde gecenin 2 si falandı içerden inleme seslerinin geldiğini duydum evde yengemle benden başkası olmadığını biliyordum yengem hastalanmıştır

   diye kalktım oturma odasına yöneldim yengem tv nin karşısında çırılçıplak oturmuş bir eli memelerinin ucunda bir eli alt tarafında kendini

   okşuyordu. Uyku sersemi anlam verememiştim "yenge hastamısın" diye sordum. Birden toparlandı gülmeye başladı "yok ayol azdım işte" diye cevap verdi.

Sonra "gel istersen bak tv de ne var" diye çağırdı merak etmiştim yanına gittim baktım tv de adamın biri kadını

   domaltmış yarrağını sokup çıkarıyordu. "Ayıp yenge yaaa" deyip kaçıyordumki kolumdan yakaladı. "Ne ayıbı kız gelde öğren sikişmesini nasılsa yiycen bigün bu yarrağı dedi. Çekip yanına oturttu. aslında bende merak ediyordum. Yengem "yoksa yedirdilermi kız yarrağı sana" diye sordu bende "yok

   yaaa yenge ayıp dimi ben daha kızım" dedim.

"Hadi hadi amcan bile sikmek bir kenara amını yalamak için can atıyor" diye cevap verdi. Bu arada bacaklarımı okşuyordu amımın ıslandığını hissediyordum ben videoda sikişmelerini seyrederken o boynuma öpücükler konduruyordu. Utanıyordum ama

   nasılsa o da kadın diye engel olmuyordum. Elleri bacak aramdan amıma gelince bacaklarımı kapattım yapma yenge diye inledim. Kulak mememi öpüp "kendini rahat bırak" diye fısıldadı kulağıma.

Bacaklarımı araladım kilodumun üzerinden amımı okşamaya başladı. Bir eliylede geceliğimin askılarını indirdi şimdi

   memelerimde açıktaydı kanapede kaykılmıştım eliyle amcığımı okşuyor memelerimin ucunu emiyordu içim bir tuhaf olmuş inlemeye başlamıştım.

Yalayıp tatmin edeceksinKilodumun arasından .

   parmaklarını sokmujş amımın dudaklarını okşuyor sıkıyordu bir eliylede memenin ucunu okşuyor sıkıyordu kulağıma "şimdi ben sana en güzel zevki tattıracağım

   sonrada sen beni yalayıp tatmin edeceksin" diye fısıldadı konuşacak halim kalmamıştı başımı salladım.

Elimden tutup ayağa kaldırdı geceliğim ayaklarımın dibine düşmüştü yavaşça kilodumu indirdi. Sonrada oturttu tekrar önümde diz çöktü ayak parmaklarımdan başlayarak öpüp yalamaya başladı dilini amımda hissettiğimde zevkten ağlıyor ve memelerimi okşuyordum. Yengem ayaklarımı omzuna almış başı bacaklarımın arasında amıma dilini sokmaya çalışıyor ellleriylede kalçalarımı ikiye ayırıp götümün deliğini okşuyordu.

Diliyle parmağı organize çalışıyor dili amıma girdikçe parmağının ucunuda götüme sokuyordu dayanamadım birden boşaldım nefes nefese kalmıştım yengem .

   kalktı dudaklarıma yapıştı yüzü amımın suyundan sırılsıklamdı. Ilkdefa am suyunun tadını alıyordum çok harika gelmişti dudaklarım öpüyor emiyor dilini ağzımda

   dolaştırıyordu "hadi bakalım küçük orospu sıra sende" dedi kanapeye uzandı benide üstünde ters olarak domalttı "şimdi amımı yala okşa ve parmakla küçük orospu" dedi amını yalamaya başladım parmaklarımlada amının dudaklarını okşuyordum. Altımda kıvranmaya başlamıştı.

Oda parmaklarıyla amımı okşuyor götümü parmaklıyordu. Canım yarrak istiyordu ama yengemin parmaklarının götümü sikmesiyle yetinmek zorundaydım. "Sik götümü yengecim" diye inlemeye başladım kalçalarıma inen hızlı bir tokatla irkildim yengem "bırak konuşmayı da sok şu elini orospu!" diye bağırıyordu. Parmaklarını iyice tükürüklemiş götüme iki parmağını sokmaya çalışıyordu.

  

Bende elimi büzüp amına sokmaya çalışıyordum amcam iyice büyütmüştü amını yengemin birde iki parmağını sonuna kadar götüme sokunca canım yanmıştı

   bir çığlık atıp ben de elimi bileğime kadar yengemin amına sokunca ondanda bir "ohhhh" sesi çıkmıştı şimdi o iki parmağını

   götüme sokup çıkarıyor bende elimi amına sokup çıkarıyor amının dudaklarını yalayıp ısırıyordum amı artık iyice sulanmış akıyordu bende akanları yalıyordum.

  

Birden yengem kasıldı elim içinde kalmıştı. Bir iki dak. Sonra tekrar gevşedi ve elim çıkartım elim sırılsıklamdı ona doğru döndüm hadi bakalım sıra sende yala elimi dedim amından çıkan elim yalamaya başladı bende göğüslerini yalamaya başladım götüm sızlıyordu zevkten farkına varmamıştım ama parmakları götümü yara yapmıştı.

Yengemle amcam yokken sevişmelerimiz sürdü ve bir gün yengem amcama da siktirdi beni ama bunu daha sonra anlatacağım. Gönderen: emel

1 yorum:

Unknown dedi ki...

teşli BAYANLAR Ben kaan 0.5.3.8.5.8.1.5.6.2.9.İSTANBULda Real Sex İstiyorsanız Gizlilige Önem Veren,Gizli aşk ilgi sevgi sexs zevk kaçamak mutluluk arkadaş dost arayan bayanlar sadece bayanlar arasın evli dul bekar fark etmez fantazı arkadasınız sırdasınız sms watsap carı

Yorum Gönder