Parti

Yazan Pamuk Prenses Tarih 22 Aralık 2012 Cumartesi 0 yorum
Merheba beni eski hikayemden tanıyanlar olabilir ama uzun zaman durulmuştum ama içimde ki şeytan yine beni azıttı.

Bir gün iş arkadaşlarım ve ben bir iş arkdaşımızın evine gittik, yedik içtik, yemek içkiliydi, aldığım alkol kontrolümü kaybedince, tam olarak hatırlamasamda abuk subuk

   konuşmaya başladım. o kadar umursamazdım ki kim bilir neler söyledim.

Aklımın .

   birazda olsa başına geldiği an birlikte çalıştığım erkek bir arkadaşla

   yatak odasında yalnızdık, neler konuştuğumuzu hatırlamıyorum ama oda da ikimiz vardık onu hatırlıyorum, ondan sonra hatırladım, yatağın kenarına otumuşum ağzımda

   onun siki içime çekiyorum daha sonra hatırladığım onu sıvazlıyordumo zevkten inlerken ben kıkır gülüyordum hala neye güldüğümü hatırlamıyorum.

kız arkadaşla yatakta ikimiz domalmıştık, ikimizde birbirimizin yüzüne bakamıyordu, popolarımızı sallarken sağa sola erkekleri delirtmek için popolarımız birbirine çarpıyor. Erkekler ikimizi de

   çatır çatır siktiler, ikimizinde kalçalarına boşladılar.erkekler bizi siktikten sonra yığılıp kaldılar biz gittik banyoda temizlendik, temizlenirken bana daha doymadığını daha azdığını söyledi kuşumun ötüp ötmediğini sordu.

bende dene dedim bir güzel saxo çekti banyoda götüm sızlarken aletim zevk alıyordu, domaldı

   ayakta ve aletimi alıp içine soktu.Zevkten hem bağırıyor hemde ağlıyordu"kendisini doyumsuz bir sürtük olduğunu filan söylüyordu, azgım amvığını hiç sevmediğini filan söylüyordu, binbir zorlukla çıkarttım ve bacaklarına boşaldım,

sabaha uyandığımızda ikimizde çıplak küvetteydik, evden çıkmadan herkes duş aldı ama yine kimse

   kendine gelemedi, herkes ayakta sallanıyordu.Gönderen: lucifero_e

0 yorum:

Yorum Gönder