Pompacım Abim

Yazan Pamuk Prenses Tarih 22 Aralık 2012 Cumartesi 4 yorum
Ben 30 yaşında etine dolgun bir kadınım. Erkeklerin gözü daima üzerimde olmuştur. Acıkçası bende onları tahrik etmeyi severim. Kocam çocugum

   olmadıgı yani kısır oldugum için beni boşadı. Bende abimin yanına taşındım. Abim cok acık fikirli mükemmel bir insan arasıra kardeşi

   olmasam kendimi siktirirdim diye geçiridi maklımdan.

Bir gece abimin dogum gününde evde kutluyorduk ben mini bir etek ve bady giymiştim. Abim götüme memelrime bakmadan kendisini alamıyordu ve bu beni cok tahrik etmişti. Evde dans ederken abimin sikinin kalktıgını ve amıma baskı yaptıgını hissettim. Bir ara abimin elleri götümde dolaşmaya hafif hafif götümü okşamay başladı.

Bende fırsattan istifade sikini oşmaya başladım. .

   Artık kendimizden geçmiş resmen abimle sevişiyorduk. Abim kız sende ne güzel mal varmış dedi. Sikini dışarı cıkarıp yalamya başladımüzerimde sadece

   amımı kapatan tangam kalmıştı. Abim yavaşca cıkartarak amımı yalamay başladı. Ben zevkten kuduryordum.

bayılıyorum sandımBeni kucagına alıp yataga götürdü bacaklarımı aralayıp sikini amıma sürtmeye başladı ben bir an önce siki amımda isterken o ben kendimi sikine dogru bastırdıkça kendini geri

   çekiyordu. Ve birden amıma öle bir köklediki bayılıyorum sandım. Ohhh kardeşim harikasın artık bundan sonra senin pompacın benim yavrum demeye

   başladı. Sonra pozisyon degiştirip sikinin üğzerinde zıplamaya başladım.

Bende sik abi kardeşini gecir amıma diye inliyordum kısır oldugumu bildigi için içine boşalayımmı dedi bend eboşal abicim boşal pompacım diye inliyordum. O gece sabaha kadar amımdan götümden sikti. Gelecek yazımda abim

   ve 2 erkek arkadaşıyla yaptıgım sikişi yazacagım. Ensestlerin mail ve rewsimlerini bekliyorum. Mail:aysesev2@mynet.comGönderen: ayse

4 yorum:

Unknown dedi ki...

kız arkaşım olsa önce yavaşça boynundan öpmeye başlarım.sonra o tatlı göğüslerini emerim.şeftalisinin suyunu boşa harcamam dilimle yalarım.kucağıma alıp zıplatarak boşaltırım.kız arkadaşımdan ayrılalı 1 yıl oldu.elini amcığına uzat okşa yetmiyorsa boşalamıyorsan daha da delirip zevk almak bağırmak çığlık atarak boşalmak istiyorum dersen 0544 463 19 41 i ara sana en güzel dakikaları yaşatacak bir erkek karşında olacak ya da msn imi ekle kamerada zevkten kuduralım .mail adresim sertsex_31@hotmail.com bunlar mutlaka aramızda sır olacak .ben Mustafa yaşım 28 . Ne işin var burada dersen?cevabım doymayan biriyim derim.17-30 yaş arası herkesi beklerim.asla rahatsız edici yapışan bir tip değilim.asla pişman olmayacaksınız garanti veriyorum.ÖZELİM AÇIK.SES TONU SEXİ ÇITIRLARI BEKLİYORUM.İZMİRLİYİM.WHATSAP VAR KARŞILIKLI KONUŞABİLİRİZ.

Unknown dedi ki...

Slm ist yas 26 boy 1.75 bekarim genc bakimli bayan arkadas istiyorum guzel gunler ve geceler bizi bekliyor kendine guvenen tatli ve sexi bayanlar :-) 05398103280

Unknown dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Unknown dedi ki...

teşli BAYANLAR Ben kaan 0.5.3.8.5.8.1.5.6.2.9.İSTANBULda Real Sex İstiyorsanız Gizlilige Önem Veren,Gizli aşk ilgi sevgi sexs zevk kaçamak mutluluk arkadaş dost arayan bayanlar sadece bayanlar arasın evli dul bekar fark etmez fantazı arkadasınız sırdasınız sms watsap carı

Yorum Gönder