Tarlada

Yazan Pamuk Prenses Tarih 22 Aralık 2012 Cumartesi 2 yorum
Ben 16 yasında yakısıklı ela gözlü birisiyim bundan 2 ay önce köye gitmistim köye gitme sebebim annemi almak tı köye varmıstık sabah olduğunda teyzem geldıve yanında yegeni vardı neyse sarıldık merhabalastık ondan sonra onlar annemın yanına gıttı ve bend ardından

   bende gittim birazoturduk annem onueve gonderdi be nde peşindengittim tanıstık muhabbeti tam koyulastırmıstık osırada babam geldı hadi gidiyoruz dedi

bende nereye dedim oda eve gidiyoruz dedi sasaırmıstım neyse eve gelmistik benim sınavlarım vardı sınavları bitirir bitirmez dogru koye gittim

   koye gittigimde hatıce yoktu(bu arada kızın adı hatice) teyzesıne gitmis birgun sonra geldi tabi merhablastık ogun hepgezmistik neyse eve geldik ev çok sıcaktı ben dısarıcıkalım dedim tamamdedi

cıktık koy oldugu ıcın hertaraf tarlaydı tarlaya gıttık bızde tabi oturuyoruz muhabbet ediyoruz buarada sexten falan bahsettik benimkı fırladı buarada ben yavas yavas dudaklarına yumuldum sehvetle sevişiyorduk .

buarada ellerimde bos durmuyo gögüslerine yapıtım yavas yavassoyunmaya basladık o an onume cırıl çıplaktı cok heyacanlıydım vehemen benimkini agzına aldı ve agzına bosaldım hepsini yuttu

  

simdı amına gırmeyi hazırlandım ve ilk once sordum bakiremisin dedim yok dedi bozulmadı ve bende hemen o tertemiz amına gırdım vecokbuyuk bir patlamayla bosaldım ve ogunden sonra hepsıkıstıkGönderen: mustafa

2 yorum:

Unknown dedi ki...

slm ankaradan onur 28 yasındayım evli dul tek fark etmez her telden calarım muhendisim
0506 159 17 78

Unknown dedi ki...

teşli BAYANLAR Ben kaan 0.5.3.8.5.8.1.5.6.2.9.İSTANBULda Real Sex İstiyorsanız Gizlilige Önem Veren,Gizli aşk ilgi sevgi sexs zevk kaçamak mutluluk arkadaş dost arayan bayanlar sadece bayanlar arasın evli dul bekar fark etmez fantazı arkadasınız sırdasınız sms watsap carı

Yorum Gönder