Teyzem

Yazan Pamuk Prenses Tarih 22 Aralık 2012 Cumartesi 3 yorum
Selam ben selim. Bundan 3 yıl önce olan bir olayı anlatıcam. O zaman 19 yaşındaydım. Teyzem leyla ise 24 yaşındaydı ve çok güzel bir bayandı. Gerçi hala öyle güzel. Evli ve bir çocuğu var. Çocuğu 3 yaşında. Bir gün onların

   evine gitim. (Bu arada teyzem yani leyla 1. 70 Boyunda siyah saçlı yeşil gözlü ve 98 62 95 lik mükemmel

   bir hatun. ) Kapıyı teyzem açtı.

Şok oldum üzerinde süper mini etek ve göğüslerini kapatmayan beyaz bir badi vardı. Bana

   hoşgeldin dedi ve ben içeri girdim. Koltuğa oturdum birşey içermisin dedi. Bende evet bir bira içerim dedim. Tamam ben getireyim

   dedi. Mutfaga gitti. Benim aklım bacaklarına ve göğüslerindeydi. Hala mutfaga giderken arkasından bacaklarına bakıyordum.

Biraları getirip birini bana verdi ve

   karşıma geçip oturdu. Oturdu ama kulodu ortaya çıktı. Ben sürekli küladuna bakıyordum. Bu arada çocuk ağladı çocugu susturmak için yanına gitti (çocuk yanımızdaydı). Cocuğu kucağına almak için eğildi ve tangası .

   ortaya çıktı. Ben o an çıldırdım. Çocuğu kucağına alıp susturmaya

   çalıştı, bunu emzirmem lazım dedi ve sen yabancı değilsin deyip o kocaman memesini çıkartıp çocuğu emzirmeye başladı.

Çocuk birsüre sonra

   sustu. Çocuğu yerine koyup yanıma geldi ve biraları içmeye devam ettik. Ben hep göğüslerine ve bacaklarına bakıyordum. 1-2 Bira içtik

   ve konuştuk. Artık azmıştım. Kesin teyzemi sikmeliydim. (Zaten kocası ile arası bozuktu. )

Öpmeye devam ettim...Bu arada çocuk tekrar ağladı teyzem ayağa kalktı. Bende arkasından kalktım. Bu çocuğu almak için egildi ve ben hemen arkasından sarılıp öpmeye başladım. Teyzem ne yapıyorsun dedi. Ben öpmeye devam ettim ve bacaklarını okşamaya başladım.

Oda istiyordu. Tamam bende istiyorum ama çocuğu susturalım dedi. Ikimizde soyunduk teyzemi sırt üstü yatırıp çocuğunu üstüne verdim. O çocuğu emziriyordu. Birden amına girdim ve o çığlık attı. Ben pompalıyordum

   biryandanda götünü okşuyordum. Oda çocuğu emziriyordu. Ben biraz sonra boşaldım. O ayaga kalkıp çocuğu yatırdı. Benim 19cm lik aleti ağzına

   alıp sakso çekmeye başladı ve biraz sonra boşaldım. Döllerin hepsini yuttu. Ben dudaklarını ve göğüslerini öpüp sıkmaya başladım.

Ona seni

   götten sikicem dedim. Hayır olmaz hiç yapmadım dedi. Bende ona her şetin bir ilki vardır dedim. Hemem götünü kremledim ve ittirmeye başladım. götü çok dardı ve girmiyordu. Ben zorluyordum teyzem ise inliyordu. Birden içine girdim teyzem bağırdı ve ben pompalamya

   başladım ve içine boşaldım. Biraz dinlenip üstümü giydim ve gittim. Hala teyzemle sikişiyoruz...Gönderen: Sevimli

3 yorum:

Unknown dedi ki...

slm ankaradan onur 28 yasındayım evli dul tek fark etmez her telden calarım muhendisim
0506 159 17 78

patnerkoray dedi ki...

0543 282 86 18 HERKESE MERHABA BN İST MALTEPEDEN PATNER KORAY SEKSE AC OLAN SINIRSIZ HEYECANLI Bİ OKADAR HOŞ VE GÜZEL Bİ SEKS YASAMAYI İSTEYEN EŞİNDEN GİZLİ KACAMAK YAPMAYI ARZLYN EVLİ BAYANLAR EŞİNİ PAYLASMAK İSTEYEN GÜVENEBİLECEYİ PATNER ARAYAN GERCEK SEKSİ FANTAZİYİ MUTLUGU ZEVKİ DOYASIYA YASAMAK İSTEYEN KALIN VE BÜYÜK SEVEN 19 VE 90 YAŞ ARASI EVLİ DUL OLGUN TÜRBANLI BEKAR ŞİŞMAN BAYANLAR VE ARALARINA PATNER ARAYAN EVLİCİFTLER ARAYIN TNŞLM 0543 282 86 18 LÜTFEN CİDİ OLANLAR ARASI

Adana Jigolo dedi ki...

Merhaba, Mutsuz ve Doyumsuz Bayanlar Adana ve çevresinde yaşayan, Reel birliktelik düşünen, Gizlilik ve Güven İçerisinde İlişki Arayan Seks'te Sınır Tanımayan ve Ne İstediğini Bilen Doyumsuz Bayanların Mesajını Bekliyorumm
0545 352 25 52 Özele Açık ! Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp var

Merhaba, Evli Çiftler Eşi için Büyük ve Kalın Düşünenler.. ( Fotoğraf ispatlı ) Eşinizin Mutluluğuna Engel Olmayın 0545 352 25 52 Özele Açık! Whatsapp Var Skype™: Dost_erkek01 Not:Tek Erkeqim.. Deneyimim var.

Merhaba, Grup seks fante*zisini gerçekleştirme düşüncesinde olan Kararlı Samimi Paylaşıma Açık Gizliliğe Önem Verenler

* Evli Çiftlere 3. Tek ERKEĞİM!

* Kocasının yanında bir başka tene dokunma arzusu olan

* Tost olmayı arzulayan bayanlar

* Karısı gözlerinin önünde başka bir tene dokunurken aldığı hazzı görmek isteyenler beyler

* Sizi tanıyan sizin hassasiyetinizi bilen gizliliğe önem veren deneyimli güvenilir sırdaş samimi dost olarak tanışmak isteyenler

* 0545 352 25 52 Özele Açık ! Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp var

Yorum Gönder