YA AKILI YADA APTAL

Yazan Pamuk Prenses Tarih 22 Aralık 2012 Cumartesi 1 yorum
Benim adım Eylül,34 yaşında operatör doktorum çok akılı olduğum söyleniliyor.Ancak bunun püf noktası ur oldu içim de çıkartıp rahatlamak istiyorum


  
16-17yaşlarındayken psikoloji kitapları hep cinselik cinselik başka birşey yok gibi,ancak bunada güvenli ortam ve güvenilir kişi gerektırıyordu.birden aklıma abim özcan

   geldi.Özcan abim yedi abelerimin,dödüncüsü ama en iyisi diyebilirim.Çünkü her konuda ve herkes dertleşir.Sanki derdiymiş gabi çözümler üretir.

Bir beni okula bırakmasını zaten hiç itiraz etmezk, o hiç bir şeye.Fırsatı bulmuşken,konuyu irdeledım bıraz.Başarım her türlü fedakarlığı yapmaya hazırım dedi demez,ellerim sikinin üstüne

   gitti.Fermuarını açtım ağzıma alamaya başladım.ogün bu gündür sikişiyoruz.

İkimizde evliyız,ama ensestin tadı bambaşkadır.Ensest sikişınden sonra bana dünyanın ilmini sorun beynimın ibresi .

   sonu buluyor.Ensest EYLÜL DOKTOR..

1 yorum:

Unknown dedi ki...

teşli BAYANLAR Ben kaan 0.5.3.8.5.8.1.5.6.2.9.İSTANBULda Real Sex İstiyorsanız Gizlilige Önem Veren,Gizli aşk ilgi sevgi sexs zevk kaçamak mutluluk arkadaş dost arayan bayanlar sadece bayanlar arasın evli dul bekar fark etmez fantazı arkadasınız sırdasınız sms watsap carı

Yorum Gönder