Yegenim Erhan 2

Yazan Pamuk Prenses Tarih 22 Aralık 2012 Cumartesi 0 yorum
İlk hikayemde size erhanım benı bosaltmasını anlatmıstım sımdı sıra onda...

erhanın parmakları ıcımdeyken bosaldıktan sonra erhan aldım zevki gorunce oda ıstemeye basladı bende kaabul ettım. ıkımızde cırıl cıplaktık onu ılk basta sırt ustu yatırdım ve ustune cıktım popomu sıkının ustunde gezdırıyodum kucuk sıkı kalkmıstı egıldım ve dudaklarına yapıstım hıc karsı koymuyordu surtunmeye devam ettım sıkı popo delıgımı bıraz zorluyodu.

bana popomu oksamıakmısın dedı hemen ters cevırdım ve poposunu oksamaya yalamaya basladım bır yandanda sıkımı bacaklarına surtuyodum . oda

   bnım gıbı sıkını yorgana surtmeye baslamıstı ben kremı alıp elıme ve poposuna bolca surdum parmagımla yoklamaya basladım ısaret parmagımı yavasca

   ıcıne soktum acıyo dedı ve ınlemeye basladı

acıdan kacmasın dıye elımı sırtına bastırdım ve 2 parmagımı bu sefer sokmaya basladım cok acıyo dıye aglamaya ve tepınmeye basladı ama bırakmaya hıc nıyetım yoktu ve dayanıcak halım kalmamıstı oda yavas yavas kendını bırakıyodu bana .

elımı poposundan cıkardım ve onu yan cevırdım hemen arkasına yattım ve genıslemıs got delıgıne sıkımı dayadım napıyosun

   abı demeye kalmadan sıkımı sokmaya basladım korkmustu korkma sen de zevk alıcaksın dedım ve elımı sıkıne atıp poposunu sıkerken bır yandanda 31 cekıyodum bı ara elımı sıkınden cektım hemen atladı elımı tuttu ve sakın durma abı dedı

bende .

   daha fazla dayanacak hal kalmamıstı ve ıcıne bosalmaya basladım o da ha gelmemıstı sıkını sıvazlamaya devam ettım tam bosalıcakken sıkını tamamını azıma alıp aımın ııcıne bosalmasını sagladım bagıra bagıra boosaldı kendını kastıgı ıcın gotundekı menılerımde yataga bulastı

ama ınanın cok

   zevklıydı oylece bıraz yattık ve sonrada dusa gırıp yıkandık bı .

   postada orda bırbırımıze kaydık . artık bundan sonra ne zaman beraber olsak sevısıyoduk .

en son okuldan bır sınıf arkadasınıda olaya kattık buda bı dahakı hıkayeye bana ulasın (kkyy1980@hotmail.com)hepınızı optum ...Gönderen: yegenım

0 yorum:

Yorum Gönder