Yengelerim Ve Ablam

Yazan Pamuk Prenses Tarih 22 Aralık 2012 Cumartesi 4 yorum
Merhaba arkadaşlar ben okan sizlere hikayemi anlatacagım herşey gerçektir

neyse olaya geçeyim ben 20 yaşında esmer biriyim yengelerim büyüğü derya 31 yaşında digeri demet 25 yaşında benim bunlarla aram cook iiidir herşeyi konuşuruz bana gerdek gecesinde yaptıklarını anlatmışlardı birgün benle

   demet konuşuyoruz demet yaa bain bni aldatıyor dedi bende biliyorum bunda ne varki dedim oda nedemek ne var benim zoruma gidiyor dedi

bende ne yapabiliriz dedim yani abimi vaazgeçiremeyiz oda ben biliyorum yapacagımı ne dedim bende onu boynuzlayacagım dedim bende

   bunu yaparsan karşısında ilk beni bulacagını diyerek hafiften tehdit ettim konuyu orada kapattık

1 hafta sonra annem deryayı alarak deryaların babalarına gitti kızkaredeşimde onlarla beraber gitti bende gezmeye cıktım ama aklıma demetin dedikleri geldi acaba şimdi bir erkekle sikişiyorsa dedim

   ve hemen yollandım eve geldim kapıyı anahtarımla açtım içeri girince korktugum başıma gelmişti demeti bir erkegin sikini yalarken buldum adama

   baktımda başımdan aşagı kaynar sular döküldü bu amcamın oglu mustafaydı .

  

sinirlenmiştim tam içeri dalacakken sikimin kalktıgının farkettim hoşuma mı gidiyor diye düşündüm bu arada mustafa demete köklemeye başlamıştı ben de olan oldu artık geriye çeviremeyecegiz bakasana am gitti dedim sonra onları seyre devam ettim bu arada bende asılıyordum sonra ulan burada böyle duracagına git içeri karıyı birde sen sik ne olacak dedim

içeri girdigimde ikiside göt oldular mustafanın siki ufalmaya başlamıştı korkudan hemen sikimi çıkarıp demete uzattım al bakalım prospu yala bakalım dedim oda hemen yalamaya başladı mustafaya dönüp lan korkma zaten sikmişsin gelde beraber sikleim orospuyu dedim oda tamam deyip

   sikimi demete sokmaya devam etti bende sikimin demetim agzından çıkarıp bunu domaltım

mustafa bize bakıyordu bende git agzına ver dedim

   oda tamam deyip agzına dayadaı bende demetin amına sikimi soktum sikmeye başladım buarada götünü okşuyor deligini parmaklıyordum

sikimi amından çekip

   götüne dayadım fazla zorlanmadam başı girdi kende kendime karı götü bile deldirmiş ulan sen uyu dedim sonra kçklemeye başladım artık .

   dayanamayacagım nladıgımdan agzına verdim mustafa burada boşalmış oturuyordu bende agzına verip boşaldım mustafayla onu ogün sandwiçh bile yaptık akşama annemler geldi devamı sonraGönderen: okan

4 yorum:

sempatik sikici dedi ki...

gizlilige önem veren azgın dul bakımlı hnmlar kulturlu alımlı CITIRLAR olgun bebekler FANTAZİ düşkunu evli çiftler 24saat 22cmyle en az 4 posta garantisiyle uygulamalı olarak SİKİŞLERİMİZE hizmet verilir BİLGİNİZE SUNULUR 0534 489 55 20

Unknown dedi ki...

SLM ıst EFE BEN 0 .5.3.7.3.0.7.1.0.5.5 NUMARAM AZGIN DOYUMSUZ ATESLI SEKSTE SINIR TANIMAYAN EVLI DUL MUTSUZ DOYUMSUZ BAYANLAR YILARDIR EVLIYIM HIC ZEVK ALAMIYORUM DIYORSAN ara

patnerkoray dedi ki...

0543 282 86 18 HERKESE MERHABA BN İST MALTEPEDEN PATNER KORAY SEKSE AC OLAN SINIRSIZ HEYECANLI Bİ OKADAR HOŞ VE GÜZEL Bİ SEKS YASAMAYI İSTEYEN EŞİNDEN GİZLİ KACAMAK YAPMAYI ARZLYN EVLİ BAYANLAR EŞİNİ PAYLASMAK İSTEYEN GÜVENEBİLECEYİ PATNER ARAYAN GERCEK SEKSİ FANTAZİYİ MUTLUGU ZEVKİ DOYASIYA YASAMAK İSTEYEN KALIN VE BÜYÜK SEVEN 19 VE 90 YAŞ ARASI EVLİ DUL OLGUN TÜRBANLI BEKAR ŞİŞMAN BAYANLAR VE ARALARINA PATNER ARAYAN EVLİCİFTLER ARAYIN TNŞLM 0543 282 86 18 LÜTFEN CİDİ OLANLAR ARASI

Adana Jigolo dedi ki...

Merhaba, Mutsuz ve Doyumsuz Bayanlar Adana ve çevresinde yaşayan, Reel birliktelik düşünen, Gizlilik ve Güven İçerisinde İlişki Arayan Seks'te Sınır Tanımayan ve Ne İstediğini Bilen Doyumsuz Bayanların Mesajını Bekliyorumm
0545 352 25 52 Özele Açık ! Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp var

Merhaba, Evli Çiftler Eşi için Büyük ve Kalın Düşünenler.. ( Fotoğraf ispatlı ) Eşinizin Mutluluğuna Engel Olmayın 0545 352 25 52 Özele Açık! Whatsapp Var Skype™: Dost_erkek01 Not:Tek Erkeqim.. Deneyimim var.

Merhaba, Grup seks fante*zisini gerçekleştirme düşüncesinde olan Kararlı Samimi Paylaşıma Açık Gizliliğe Önem Verenler

* Evli Çiftlere 3. Tek ERKEĞİM!

* Kocasının yanında bir başka tene dokunma arzusu olan

* Tost olmayı arzulayan bayanlar

* Karısı gözlerinin önünde başka bir tene dokunurken aldığı hazzı görmek isteyenler beyler

* Sizi tanıyan sizin hassasiyetinizi bilen gizliliğe önem veren deneyimli güvenilir sırdaş samimi dost olarak tanışmak isteyenler

* 0545 352 25 52 Özele Açık ! Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp var

Yorum Gönder