Yengem Ve Diğerleri - 2

Yazan Pamuk Prenses Tarih 22 Aralık 2012 Cumartesi 3 yorum
Yengemle başlayan sex hayatım gün geçtikçe daha güzel boyutlara ulaşıyordu. Halamlar tatile memlekete gelmişti. Halamın kızı benimle aynı yaştaydı. Bir ziyaret için herkes akrabalara gitti. Fakat ben üniversiteye hazırlandığım için ders çalışacağımı söyleyerek gitmek istemedim. Halamın kızı da üniversiteye hazırlanıyordu

   ve o da ders çalışacağını söyleyerek gitmedi.

Çocukken beraber büyüdüğümüz için kimse kötü birşey düşünmüyordu. (Küçükken doktorculuk oynar ben onun

   amcığına o benim sikime bakardı;). Ders çalışırken ara verdik ve sohbete başladık. kız arkadaşımın olup olmadığını sordu. Ben yeni ayrıldığımı

   canımın sıkıldığını söyledim. O da bana bizim çok iyi anlaştığımızı ve yalnızlığımı paylaşabileceğini söyledi.

Birden ondan gelen elektriği farkettim ve

   ellerini tuttum. Gayet rahattı. Birden beni kendine çekti ve dudaklarımız birleşti. Ne olduğunu anlayamadım ama çok hoşuma gitmişti. Hemen yatağa

   uzandık. Deliler gibi öpüşüyor amcığını memelerini okşuyordum. Oda dilimi emiyor bir eliyle pontolonumun içinden sikimi elliyor bir taraftanda ellerini götümde gezdiriyordu.

Bizimkilerin gelmesi yaklaştığı için biraz seviştikten sonra bıraktık. Artık ikimizde yıllardan beri özlemini çektiğimiz birbirimize kavuşmuştuk. Bayram tatili sona

   erdi ve onlar malatyaya döndü. Mutlaka ona gitmem lazımdı. Cep telefonundan durmadan sikiş mesajları yazıyor beni delirtiyordu. Bende bir bahane bulup malatyaya gittim. Bu sabah okuluna gitti. Daha önce anlaşmıştık öğle arası bende okuluna gittim ve bunu ordan aldım. Daha sonra kafelerin birisine girdik ve dudaklarımız yine yapıştı. Garsona ordakilere aldırmadan öpüşüyor birbirimizi arzuluyorduk.

Memelerini sıkmamı istiyor...Herkesin içinde memelerini sıkmamı istiyor, beni sik diye çığlık atıyordu. Böyle olmayacağını anladık ve evlerine gittik. Herkes yattıktan sonra gizlice odasına girdim ve mükemmel

   bir sevişmeden sonra bunu arka deliğinden siktim. Kısa bir zaman sonra okullar tatil oldu ve halamlarla kaplıcaya gittik. Herkesin havuza gittiği bir saat gizlice halamların pansiyonuna girdim. Artık önümüzde hiç engel yoktu. Direk saldırdım bitaneme.

Ellerim bacaklarında muhteşem taş gibi

   götünde ve amcığında dolaşıyordu. Badisini ve sütyenini çıkardım. Iri memeleri havuzda yanmamış bembeyazdı. Memelerini emiyor bir taraftanda külotunu çıkarıyordum. Allahım .

   bu nasıl bir amcıktı. Hayatımda bu kadar büyük amcık görmemiştim. Bacaklarını omzuma aldım ve sikimi birden köküne kadar soktum.

Delirmişti.

   Hızlı hızlı pompalıyor onuda kendimide çıldırtıyordum. Deliler gibi siktikten sonra ağzına boşalmıştım. O günü ömrümün sonuna kadar unutmayacağım. Halamın memeleri,

   bacakları yıllardır hayal ettiğim şeylerdi ama kızının amcığı götü tüm bedeni artık hep benimdi. Onu siktiğim ve her zaman sikebileceğim için dünyanın en şanslı insanı herhalde benimdir. Yengeminkinden büyük bir amcık, harika göğüsler. Seni yine istiyorum bebeğim... Gönderen: Sevişgen Çocuk

3 yorum:

Unknown dedi ki...

BEN kaan 0.5.3.8.5.8.1.5.6.2.9.. CİDDİ REEL GÜRÜŞMEK İSTYN 30 VE 50 YŞ ARASI OLGUN BAYANLARI BKLRM NOT.TEKİM AKTİFM 30 VE 50 YŞ ARASI ÇİFTLERE DENEYİMLİ AKTİF OLARAK EŞLİK EDERİM GİZLİLİK ŞART sms watsap carı
• Yanıtla•Paylaş ›

patnerkoray dedi ki...

0543 282 86 18 HERKESE MERHABA BN İST MALTEPEDEN PATNER KORAY SEKSE AC OLAN SINIRSIZ HEYECANLI Bİ OKADAR HOŞ VE GÜZEL Bİ SEKS YASAMAYI İSTEYEN EŞİNDEN GİZLİ KACAMAK YAPMAYI ARZLYN EVLİ BAYANLAR EŞİNİ PAYLASMAK İSTEYEN GÜVENEBİLECEYİ PATNER ARAYAN GERCEK SEKSİ FANTAZİYİ MUTLUGU ZEVKİ DOYASIYA YASAMAK İSTEYEN KALIN VE BÜYÜK SEVEN 19 VE 90 YAŞ ARASI EVLİ DUL OLGUN TÜRBANLI BEKAR ŞİŞMAN BAYANLAR VE ARALARINA PATNER ARAYAN EVLİCİFTLER ARAYIN TNŞLM 0543 282 86 18 LÜTFEN CİDİ OLANLAR ARASI

Adana Jigolo dedi ki...

Merhaba, Mutsuz ve Doyumsuz Bayanlar Adana ve çevresinde yaşayan, Reel birliktelik düşünen, Gizlilik ve Güven İçerisinde İlişki Arayan Seks'te Sınır Tanımayan ve Ne İstediğini Bilen Doyumsuz Bayanların Mesajını Bekliyorumm
0545 352 25 52 Özele Açık ! Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp var

Merhaba, Evli Çiftler Eşi için Büyük ve Kalın Düşünenler.. ( Fotoğraf ispatlı ) Eşinizin Mutluluğuna Engel Olmayın 0545 352 25 52 Özele Açık! Whatsapp Var Skype™: Dost_erkek01 Not:Tek Erkeqim.. Deneyimim var.

Merhaba, Grup seks fante*zisini gerçekleştirme düşüncesinde olan Kararlı Samimi Paylaşıma Açık Gizliliğe Önem Verenler

* Evli Çiftlere 3. Tek ERKEĞİM!

* Kocasının yanında bir başka tene dokunma arzusu olan

* Tost olmayı arzulayan bayanlar

* Karısı gözlerinin önünde başka bir tene dokunurken aldığı hazzı görmek isteyenler beyler

* Sizi tanıyan sizin hassasiyetinizi bilen gizliliğe önem veren deneyimli güvenilir sırdaş samimi dost olarak tanışmak isteyenler

* 0545 352 25 52 Özele Açık ! Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp var

Yorum Gönder