Yengemim Külotları Ve Külotluçorapları

Yazan Pamuk Prenses Tarih 22 Aralık 2012 Cumartesi 2 yorum
Herkese selam.Son bir aydır gözümü alamadığım yengemim bacaklarını ve külotluçoraplarını size anlatmak istiyorum.Son zamanlarda yengeme karşı acayip şeyler besliyorum.onlara gittiğimde

   veya onlar bize geldiğinde gözlerim kalçalarına ve bacaklarına gidiyor.Çok açık giyinen birisi olmamasına karşın ayaklarındaki külotluçorapları görünce dayanamıyorum.hayallarimde hep o

   külotluçoraplar var.1-2 haftadır yengemlerde kimse yokken anahtarları alıp evlerine gidiyorum.çamaşır makinasını,sepetini,çekmecelerini kurcalıyorum.Elime öyle değerli şeyler geçiyorki..Yengemin kullanmış olduğu siyah ve ten rengi külotluçorapları,dantelli kırmızı,ceyaz,pemde tangaları,külotları...Bu duyguları yaşamak çok heyecan verici ve önlenemz bi tutku..o çamaşırları,külotluçorapları onun üstünde hayal etmek koklamak acayip tahrik edici..İsteyen olursa bir kişiye dantelli külotlarından veya külotluçoraplarından birisini gönderceğim.
ama bir şartım var..herkes onunla bir fantazi kurup buraya yazacak.İçinden en güzeline hediyesini yollayacağım...
Mesajlarınızı bekliyorum...
nbaksk@tnn.net

2 yorum:

hakan dedi ki...

N HAKAN 537 443 94 47 KOLGIBI SIKIM VAR YETER DOYMUYORUM ADAM GIBI YARAK ISTIYORUM DIYORSAN ALIRIM AZGINLIGINI AMINI YERINDEN OYNATIRIM HER SOKUSUMDA ISTANBUL ICI REEL SEX ICIN ARA BENI kolgibbi3450@hotmail.com

Unknown dedi ki...

müzik eşliğinde ağır tempoda önce ilk 15dk sevişip daha sonra ağır ağır sürtünerek erkekliğimi içinde hissetmek isteyen bayan var mı?kamerada zevkin doruğuna çıkıp delirmek kudurmak zevk sularımı akıtmak istiyorum.o zaman ekleyin adresimi sertsex_31@hotmail.com (kamera yoksa boşuna eklemeyin) zevk var tatmin var tutku seks var gizlilik prensibimdir evli dul bekar bayanlar isteyeni kendi yatak odasında isteyeni cep telefonunda boşaltırım.ya da cep telefonunda güzel dakikalar yaşatırım 0544 463 19 41 ara sex nedir gör.yapışan rahatsız eden birisi asla değilim.çünkü zorla kimseyle sex yapılmaz.yaşım 28 üniversite mezunuyum.gizlilik çok önemli bana göre.asla pişman olmazsınız.kamera olmayan eklemesin adresimi

Yorum Gönder