Yollarda-4

Yazan Pamuk Prenses Tarih 22 Aralık 2012 Cumartesi 1 yorum
6 ay kadar hep daha önce gittiğim yerlere iş çıktığı için evden kimse yanıma katılmıyor beni yalnız bırakıyorlardı. Artvin taraflarına

   iş çıkınca oraları görmemiş olan annemle oğlum gelmek istediler kabul ettim. Yol için epey hazırlık yapmışlar, yemekler, börekler, tatlılar. İki tane can yoldaşı olunca yolculuk bayağı tatlı sohbetli geçmeye başladı. .

   Durmadan anlatıyorlar beni neşelendiriyorlardı.

Gece 02 gibi bir benzinliğe çektim ve biraz uyumalıyım, isterseniz sizde dinlenin, isterseniz, lokale gidip çay için tv seyredin dedim ve arkaya yatağa geçip uyudum.

   Ne kadar uyudum bilmiyorum bir ara gözümü açtım baktım arabada değiller, merak edip kalktım. Lokale baktım orada da yoklar .

   merak ettim ve aramaya başladım.

Lokalin arka taraflarını dolanırken ileriden sesler duyup gittim. Birkaç şoför bir ağaca siper almışlar 31

   çekiyorlardı. Merak edip yaklaştım, gözlerime inanamadım, iki şoför annemi aralarına almış sandviç yapıyorlardı. Yaşlı anacığım içindeki iki yarağın zevki ile çığlıklar atıp kıvranıyordu. Anlatsalar, 40 tane şahit gösterseler anamın böyle bir şey yapabileceği aklıma gelmezdi, acaba tecavüz mü ediliyor dedim

   ama baktım halinden çok memnun.

Oh geçirin, geçirin, yaraklarınızın içeride birbirine değdiğini hissediyorum daha sert vurun diye bağırıyordu. Ağacın arkasındaki şoförlerden biri daha yanlarına yaklaşıp ağzın boş kalmasın al bunu em diye yarağını annemin dudaklarına doğru uzattı. Annem hemen çizdirmeye ve koca yarağı emmeğe başladı. Gördüğüm manzaraya dalmış oğlumu unutmuştum, acaba o nerelerdeydi, yoksa o da babaannesini mi seyrediyordu?

dondurma gibi yalıyorduSessizce dolanıp onu aramaya başladım, iki üç ağaç ileride gördüğüm manzara deminkinden daha çok şaşırmama neden oldu. 15

   yaşındaki oğlum dev gibi bir şoförün önünde diz çökmüş balta sapı gibi yarağını dondurma gibi yalıyordu. Adam arada bir ağzına sokmaya çalışıyor ama oğlumun küçük ve biçimli ağzına bir türlü sığmıyordu. Hemen arabadan kaptığım levye ile adama saldırdım o kaçarken

   oğlumda hızla arabaya gidip saklandı.


O hızla annemlerin bulunduğu tarafa yöneldim, adamlara saldırmayı düşünüyordum, ama dayanamayıp durdum. Tam o

   sırada her üçü de çığlıklarla geliyoruz dediler. Annem yüzüme boşalın tadlarınıza bakmak istiyorum deyince üçü de soktukları yerlerden çıkarıp annemin

   yüzüne doğru fışkırtmaya başladılar. Oradan uzaklaşıp arabanın oradan anneeeeeeeeeeeee neredesin diye bağırdım. Toparlanıp yanımıza geldi, dolaşıyordum dedi, mutlu bir yüzle arabaya bindi.
Yorumlarınızı bekliyorum
trucksdriver@hotmail.comGönderen: trucksdriver

1 yorum:

Unknown dedi ki...

teşli BAYANLAR Ben kaan 0.5.3.8.5.8.1.5.6.2.9.İSTANBULda Real Sex İstiyorsanız Gizlilige Önem Veren,Gizli aşk ilgi sevgi sexs zevk kaçamak mutluluk arkadaş dost arayan bayanlar sadece bayanlar arasın evli dul bekar fark etmez fantazı arkadasınız sırdasınız sms watsap carı

Yorum Gönder