Yollarda-7

Yazan Pamuk Prenses Tarih 22 Aralık 2012 Cumartesi 0 yorum
Ferit annemin götünün kenarlarından sızan menilerimi yalarken babaannesinin azgının derinliklerine doğru fışkırmaya başlamıştı.

Hepimiz mutlu, yorgun ve hala azgın bir şekilde devrildik, birbirimize sarılıp yattık. Bir ara dalmışım, baktım yanımda kıpırdanmalar var, gözümü açtığımda Ferit’in tekrar annemi yalamaya başladığını gördüm.

   Küçük ibnem am yalamanın tadına varmıştı.

Annemde boş durmayıp hemen .

   ufaklığı dudaklarının arasına alıp emmeye başladı, Hiç kıpırdanmadan onları seyretmeye başladım. Birbirlerini epey bi yaladıktan sonra Annem Ferit’i sırt üstü yatırıp üstüne çıktı ve ağır ağır oğlumun yarağı üzerine oturmaya

   başladı. Tamamı içine girince kıpırdanmadan oturup kendini öne arkaya hareket ettirerek içindeki yarağın tadını çıkartmaya başladı.

Manzara hoşuma gitmişti, dizlerimin üzerine doğrulup yarağımı oğlumun dudakları arasına uzattım. Gözlerimin içine bakarak dudaklarını araladı ve ucuna öpücükler kondurup, emerek ağzının derinliklerine doğru çekmeye

   başladı. Gırtlağına kadar dayanınca içeri dışarı yapmaya başladım.

Oğlum annemi sikerken bende onu ağzından sikiyordum. Sonra yönümü anneme doğru döndüm ve dudaklarına yumulup onları emmeğe, memişlerini mıncıklamaya başladım. Annem çılgın gibi zıplıyordu yarağın üzerinde, dillerimiz birbirine dolanırken oğlumun ağzına gelmeye

   başladım, biraz geldikten sonra çıkarttım ve yüzünün her tarafına fışkırttım.

O da bir yandan yalanırken geliyorum babaanneciğim dedi ve annemin derinliklerine fışkırmaya başladı. Annem eğilip Ferit’in yüzündeki menileri yalamaya ve onunla öpüşmeye başladı.

Ailecek bize katılmak isteyenler mail atsınlar
trucksdriver@hotmail.comGönderen: trucksdriver

0 yorum:

Yorum Gönder