Zorla

Yazan Pamuk Prenses Tarih 22 Aralık 2012 Cumartesi 2 yorum
Yılar önce amcam askerden dönmüş, birde asker arkadaşını misafir getirmişti. Ben 16 yaşında idim. Evimiz 2 oda olduğundan onlarda benim odamda yatacaklardı. Amcam kanepede yatınca arkadaşı ile bende beraber yattık. Lambalar söndü onlar aralarında kısa bir muhabeten sonra iyi uykular deyip uyuyalım deyip sustular.

Hava çok sıcak olduğundan herzamanki gibi kilotla yatmıştım. Aradan 1 saat falan geçmişti ben uyuyamamıştım ama sesimi çıkarmadan gözlerim kapalı yatıyordum. Amcam arkadaşına fısıldıyarak uyudumu diye sordu. Yanımda yatan arkadaşı bilmem 1 saatir sesi çıkmıyor herhalde uyumuştur gel dedi. Amcam sesizce yanımma yattı. Amcam arkadaşına uyanırsa ağzını kapat bağırmasın, bağırırsa boğup öldürürüz deyince korkudan titremeye başladım. Ne yapacaklardı diye düşünürken amcam kilodumu yavaşça aşağı indirip götümü okşayıp sıkmaya parmağını deliğime sokup çıkatmaya başladı.

Birsüre sonra göt

   deliğimi bolca tükürükleyip kocaman sikini dayadı siki okadar büyüktüki zorlamasına rağmen girmiyordu. Amcam kalkıp birşeyler aranıp hah buldum deyip tekarar

   yanıma yattı ve deliğime birşey sürüp iki parmağını deliğime sokup çıkartı. Ben yüz üstü yatığımdan üstüme çıkıp o devasa sikini

   öyle bir soktuki bağırmamak için yastığı ısırdım, gözümden yaş geldi. Amcam ben bukadar çocuk siktim böyle güzel ve dar göt görmedim. Yarısını soktum ah bile demedi. Ağzını açta çocuk nefes alsın dedi arkadaşına. Amcamın sikinin sonu gelmiyordu soktukça sokuyor acıdan

   bayılacak oldum. Amcam dibine kadar sokup yavaşça çıkardı, biraz olsun rahatlamıştım.

Kendimi salmıştım...Tekrar yavaşça sokup çıkarmaya başladı. Acımsa hafiflemiş kendimi

   salmıştım. Amcam hızlanmış taşaklarına kadar sokup çıkartıp inliyordu. Arkadaşı yeter birazda ben sikeyim deyip sikini sokmaya başladı ama götüme sikini

   değilde sanki kolunu sokuyordu. Sikinin kafası içime girince amcama seninkide yarakmı yarak dediğin böyle yirmi santim olur karı sikerken bile

   acısına dayanamıyorlar bak şimdi nasıl bağıtırıyorum deyip öyle bir soktuki aaahhhh diye bağırdım. Amcam ağzımı kapatıp sus deyip tokadı bastı.

   Yastığı ısıra ısıra yırttım.

Adam öyle bir köklüyorduki gözümde şimşekler çakıyordu. Bir süre sonra adam sikini çıkarınca acıdan elimi deliğime

   bastırdım. Deliğim okadar büyümüştüki dört parmağım içine girerdi. Amcam kalk deyip beni kaldırdı. Arkadaşı yattı. Amcam arkadaşının sikini tutarak beni üstüne otutturdu. Tamamen oturduğumda karnım ağırmaya başladı. Amcama amca karnım ağırıyor dediğimde alışırsın ulan deyip iki tokat yapıştırdı. Adam koltuk

   altlarından tutup kaldırıp. Aşağı doğru omuzlarımdan basırıp taşaklarınıda içime sokuyordu. Amcam aç ağzını deyip sikini boğazıma kadar sokup çıkartmaya başladı.

Yarım saaten fazla bu şekilde siktiler. Artık acı kalmamıştı, ben kendim oturup kalkıyordum. Yirmi santimlik yarağın üstüne amcamla arkadaşı kalkıp

   ikiside ağzıma birden boşaldı. Tokatlayarak hepsini yuturdu amcam. Şimdi yat eğer kimseye birşey söylersen seni öldürürüm deyip yatağına gigip yattı.

   Bense sabaha kadar uyuyamadım. sabah herkes kalkıp kahvaltı yaparken ben yatıtordum. Babam seslenip kahvaltıya çağırdı. Sesimi çıkarmadan kalkıp tuvalete ditim götümün deliği sızlıyordu.

Kahvaltıya oturdum babam amcama ben bu akşam mesaiye kalıcam belkide gece gelmem sen çocukları yanlız bırakma deyip giti. On yaşındaki kız kardeşimle onların yanında kalmıştım. Beni tekrar sikeceklerini biliyordum ama kardeşim o ne olacaktı. Amcam televizyonu açıp kardeşimi yanına oturturdu. Arkadaşıda benim yanıma oturdu. Amcam hava çok sıcak deyip pantolonunu çıkartı ikalkmış olan sikinin kafası kilodundan çıkmıştı.

   Arkadaşıda üstünü çıkarmış sikinin yarısı dışardaydı. Amcam sende üstünü çıkardedi pantolonumu çıkartınca kilodunuda dedi... Hihayenin devamı yarın... Gönderen: Xxz

2 yorum:

Unknown dedi ki...

BEN kaan 0.5.3.8.5.8.1.5.6.2.9.İST.DA CİDDİ REEL GÜRÜŞMEK İSTYN 30 VE 50 YŞ ARASI OLGUN BAYANLARI BKLRM NOT.TEKİM AKTİFM 30 VE 50 YŞ ARASI ÇİFTLERE DENEYİMLİ AKTİF OLARAK EŞLİK EDERİM GİZLİLİK ŞART sms watsap carı

patnerkoray dedi ki...

0543 282 86 18 HERKESE MERHABA BN İST MALTEPEDEN PATNER KORAY SEKSE AC OLAN SINIRSIZ HEYECANLI Bİ OKADAR HOŞ VE GÜZEL Bİ SEKS YASAMAYI İSTEYEN EŞİNDEN GİZLİ KACAMAK YAPMAYI ARZLYN EVLİ BAYANLAR EŞİNİ PAYLASMAK İSTEYEN GÜVENEBİLECEYİ PATNER ARAYAN GERCEK SEKSİ FANTAZİYİ MUTLUGU ZEVKİ DOYASIYA YASAMAK İSTEYEN KALIN VE BÜYÜK SEVEN 19 VE 90 YAŞ ARASI EVLİ DUL OLGUN TÜRBANLI BEKAR ŞİŞMAN BAYANLAR VE ARALARINA PATNER ARAYAN EVLİCİFTLER ARAYIN TNŞLM 0543 282 86 18 LÜTFEN CİDİ OLANLAR ARASI

Yorum Gönder