Kardesim Kanaya Kadar Zorladım

Yazan Pamuk Prenses Tarih 22 Aralık 2012 Cumartesi 7 yorum
Merhaba dostlar gecenlerde size kardesiminn resmine bakarken yakalanısımla ilgili olayı anlatmıstım. O günden sonra hayatımda büyük degisimler oldu o hafta kardesimle hiç konusmadık hatta yabancı gibi davrandık sonunda dayanamayıp neden benimle konusmadığını sordum oda bana abi beni bozdun ve gururumla oynadın dedi ya saçmalama kızım dedim okadar güzeldinki ne yapalım oldu birkere o sırada sinirlenip arkasını dönüyordiki kolundan tutum ve göz göze geldik ve dudaklarımız birbire yapıstı

o an hayvanlar gibi birbirimizi istiyorduk birden elim esofmanından iceri girdi orası sırılsıklam

   olmustu gözlerine baktın ve istiyormusun beni dedim cevap vermeden dudaklarıma yapıstı msj alınmıstı artık geri dönüs yoktu yavasça esofmanını indirdim

   oda benim pontulu indirdi vucudu her bana değisinde bacaklarıma suyu degiyordu istersen yapmayalım dedim ama benden çok istediği belli idi öpüsmemiz okadar heyacanlı idiki hiçbirsey yapmadan penisim semsert olmustu kardesim yavasça asağıya inerek oral sex yapmaya basladı

okadar kudurmustumki hepsini

   alıyordu daha fazla dayanamadım onu kaldırdım ve direk vajinasına dayadım dudaklarına değdirdim sulandğını belli oluyordu önce yavasça basını soktum

   ve ona sordum ne istiyorsun dedim beni almanı istiyorum abi dedi bu lafı duyunca dasaklarıma kadar bütün güçüm ve hızımla

   içine girdim öğlebir çığlık attiki ölüyorsandım bu cığlıklar altında okadar hızlı pompalıyordumki dur demeye fırsatı bile kalmadı altımda kedi gibi .

   inliyordu gögüsleri normal denbilcek boyutta idi ve bu hızdan öyle sallanıyordiki beni ayrı bir azdırmıstı daha sert gidip gelmeye basladım

   ve bir volkan gibi kardesim bosaldı ve beni içinde çıkarması an oldu

baçakları tirtir titriyordu bende ne oldu güzelim dedim abi bu neydi böyle bahvettin beni dedi bu sözler beni acayip tahrik etti devam edelim canım dedim ve uzanan vucuduna değer ağzına verdim deli gibi emiyordu ama ağzına bosalmak istemiyordum ve anal sex yapmak istiyordum penisimi tükmüğümle iyice kayganlastırdım ve anüsüne dayadım hafif zorlanarak içine girdim bası içindeydi ve alev gibi yandığını hisediyordum kardesime beni ne kadar istediğini söyle .

   dedim cevap vermedi söyle dedim tekrar

al beni senin olmak istiyorum sesleri ağızından döküldüğünde dar olan anüsünü okadar zorladımki cığlıkları artmaya

   basladı okadar hızlı yapıyordumki ıslaklık hisettim ama bosalmamıstım ve durdum ve cekildim peniim kan olmustu kanayana kadar kardesimi becermistim canını yandığı belli idi ama azğınlıım sönmemisti ve tekrar vajinasına girdim .

   seri bir pompalama ile girip çıkıyordum altımda deli ye dönmüs

   kardesim vardı ve ben acımadan onu beceriyordum

kardesim gene bosaldı ama bu sefer kacmasına izin vermedim belinden öğle sıkı tutuyordumki

   vucudu alev gibi yanmaya basladı artık gelmeye basladığımı hissettim ama içinden çıkmak istemiyordum ne olursa olsun dedim sonuna kadar kökledim .

   akıyordum artık içine kadresim abi beni bahvettin penisimi içinden çıkardım bu kadar iğrenç görünüyordiki kan meni ve kardesiminin suyu ağzına verdim o an tertemiz yaptı

hepsini yuttu süper bir deneyim yasadık ve uzun uzun ogün konustuk kardesimle bir hafta sex yapamadık çünkü anüsünü yırtmıstım iyilesmesini beklemek zorunda kaldık gerisinide sonra .

   anlatıyım....anılarını senimle paylasmak isteyen bayan arkadaslara özel anılarımıda anlatmak isterim st by :whoiamGönderen: whoiam

7 yorum:

Unknown dedi ki...

müzik eşliğinde ağır tempoda önce ilk 15dk sevişip daha sonra ağır ağır sürtünerek erkekliğimi içinde hissetmek isteyen bayan var mı?kamerada zevkin doruğuna çıkıp delirmek kudurmak zevk sularımı akıtmak istiyorum.o zaman ekleyin adresimi sertsex_31@hotmail.com (kamera yoksa boşuna eklemeyin) zevk var tatmin var tutku seks var gizlilik prensibimdir evli dul bekar bayanlar isteyeni kendi yatak odasında isteyeni cep telefonunda boşaltırım.ya da cep telefonunda güzel dakikalar yaşatırım 0544 463 19 41 ara sex nedir gör.yapışan rahatsız eden birisi asla değilim.çünkü zorla kimseyle sex yapılmaz.yaşım 28 üniversite mezunuyum.gizlilik çok önemli bana göre.asla pişman olmazsınız.kamera olmayan eklemesin adresimi8230;..

Unknown dedi ki...

ben ankaradan özcan sexisteyen bayanlar arayın konuşalım tanışalım her türlü sex ziyafeti sunayım size 543 312 75 57

Unknown dedi ki...

Seks isteyen bayanlar aryin 05078443569

sempatik sikici dedi ki...

gizlilige önem veren azgın dul bakımlı hnmlar kulturlu alımlı CITIRLAR olgun bebekler FANTAZİ düşkunu evli çiftler 24saat 22cmyle en az 4 posta garantisiyle uygulamalı olarak SİKİŞLERİMİZE hizmet verilir BİLGİNİZE SUNULUR 0534 489 55 20

Unknown dedi ki...

SLM İSTANBULDAN EFE BEN 5373071055 NUMARAM AZGIN DOYUMSUZ ATESLI SEKSTE SINIR TANIMAYAN EVLI DUL MUTSUZ DOYUMSUZ BAYANLAR YILARDIR EVLIYIM HIC ZEVK ALAMIYORUM DIYORSAN HEP TEK TARAFLI ILISKI YAPAN ERKEKLERE BOYUN EGMEYIN ISI BITTIMI KALKIP SENIN NE OLDU OLDUGUN HIC UMRUNDA OLMAYAN BIR TEK KENDINI DUSUNEN SENI SEKSTE MUTSUZ EDEN ERKEKLERE KOCALARA BOYUN EGMEYIN ARAYIN TANISALIM BIR TLF KADAR YAKINIM SIZE BEN SIZIN MUTLULUGUNUZ ZEVKE GELEMENIZ SEHVETLE DEFALARCA BOSALMANIZ ICIN BURDAYIM CARİ WATSAP LİNA VİBER VAR

patnerkoray dedi ki...

0543 282 86 18 HERKESE MERHABA BN İST MALTEPEDEN PATNER KORAY KORSİ SEKSE AC OLAN SINIRSIZ HEYECANLI Bİ OKADAR HOŞ VE ZEVK DOLU Bİ SEKS YASAMAYI ARZLYN GERCEK SEKSİ FANTAZİYİ DOYASIYA YASAMAK İSTEYEN GÜVENİLİR PATNER ARAYAN KALIN BE BÜYÜK SEVEN 18 VE 90 YAŞ ARASI EVLİ DUL OLGUN TONBUL ŞİŞMAN TÜRBANLI BEKAR BAYANLAR VE ARALARINA 3 ÜÇÜNÇÜYÜ ARAYAN EVLİCİFTLER ARAYIN TNSLM 0543 282 86 18 LÜTFEN CİDİ OLANLARF ARASI

Adana Jigolo dedi ki...

Merhaba, Mutsuz ve Doyumsuz Bayanlar Adana ve çevresinde yaşayan, Reel birliktelik düşünen, Gizlilik ve Güven İçerisinde İlişki Arayan Seks'te Sınır Tanımayan ve Ne İstediğini Bilen Doyumsuz Bayanların Mesajını Bekliyorumm
0545 352 25 52 Özele Açık ! Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp var

Merhaba, Evli Çiftler Eşi için Büyük ve Kalın Düşünenler.. ( Fotoğraf ispatlı ) Eşinizin Mutluluğuna Engel Olmayın 0545 352 25 52 Özele Açık! Whatsapp Var Skype™: Dost_erkek01 Not:Tek Erkeqim.. Deneyimim var.

Merhaba, Grup seks fante*zisini gerçekleştirme düşüncesinde olan Kararlı Samimi Paylaşıma Açık Gizliliğe Önem Verenler

* Evli Çiftlere 3. Tek ERKEĞİM!

* Kocasının yanında bir başka tene dokunma arzusu olan

* Tost olmayı arzulayan bayanlar

* Karısı gözlerinin önünde başka bir tene dokunurken aldığı hazzı görmek isteyenler beyler

* Sizi tanıyan sizin hassasiyetinizi bilen gizliliğe önem veren deneyimli güvenilir sırdaş samimi dost olarak tanışmak isteyenler

* 0545 352 25 52 Özele Açık ! Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp var

Yorum Gönder