Teyzemin Kızı

Yazan Pamuk Prenses Tarih 22 Aralık 2012 Cumartesi 0 yorum
Hikayem tamamen gercektir. Önce bunu belirtmeliyim. Teyzemin kızı var, adı sevgi. Çok alımlı bir kızdır. Harika vucudu vardir. Aşağı yukari

   9 yaslarında idim. Sevgi ie oyarken bizim evin bodrum katına girmiştik. Hafif karanlıktı bodrum. Sonra sevgi tuvaleti geldigini soyledi. Bende buraya yap dedim, kimse gormez dedim. Oda kilotunu indirdi ve .

   tuvaletini yapti. Hani kadınlar kucuk tuvaletlerini yaparken kısık musluk sesi gibi bir ses gelir ya ben de sesi merak ettim. Sevgi o ses nasıl geliyo diye sordum. O da gene

   kilotunu indirdi br burdan geliyor dedi. Cocukluk ya birazda elimle amını oksamaya basladim. cinsellikle ilgili bisi bilmiyodum ama o an acayip oldugumu hatirliyorum. Elimle amını oksadım. Sonra sikini cıkar dedi, sikimi cıkardı. Tassaklarımı elledi. Sikimi sıvazladı. Tahrik olmustuk. Opustuk dudak

   dudaga. Sonra sevgi sikimi eline aldı ve amına dayadı.

Kafasını yarıga sokmaya calisiyordu. Ee tabi dardı fazla bisi anlamiyorduk oylece o gun gecti. Asıl hikayem simdi.

Sevginin babasının tayini cıkmıstı İstanbul`a gitmişilerdi. Su an ben 20 yasındayım o ise 19.

   Tatile geldiklerinde gorusuyoduk ama iste oyle merhaba nasılsın felan. Ben bu sene universiteyi kazandım. Sevgide teyzemle bizlere geldi. O gunde bir cenaze olmustu bizim orada. Annem teyzemle yas vermeye gidegini soyledi bana. Sonra sevgi anne ben gelmiyorum zaten ayagımda etek var dedi. Kısa tabiki! Lan dedim aklımda bu fırsat kacmaz. Evde yanlız kaldık. Sonra ben buna erkek arkadaşın varmı diye sordum. Yeni ayrıldıgını soledi. Benim kız arkadasım vardı ve onu cok seviyordum ama yok dedim. Sevgi bugun cok guzelsin etegin

   harika dedim felan filan laflarla onu alıstırmaya basladım. Eski gunlerden bahsettim ona oyun oynadıgımı hatırlattım.

Bacaklarını öpmeye, yalamaya...Bir an gulumsedi.

   Sonra bu bana erkekler nasıl 31 cekiyor dedi. Anaa şok oldum birden bire bu soruyu sordu. Bende anlattım tabi. Anlatırken sikim kalktı buda onu fark etti. Sonra ben elimi etegine goturdum. Bir elimde sıtında. Ne olduysa o anda oldu inanin bir anda dudaklarımız birbirine yapıstı deli gibi opusuyorduk. Boynunu yalamaya basladım boynunu altını bogazını... Zevk aldıgı belli idi ıyy

   ahhh die sesler gelmeye basladi. Tabii ben dururmuyum, bacaklarına yumuldum pasparmaktı bacaklarını opmeye yalamaya basladım. Sevgi amını gormek istiyorum dedim, etegini kaldırdı amını gosterdi. Manyak oldum, deli oldum. .

   Sikimden meni gelmeye basladi uak ufak. Zankk zankk ediyoru sikim.

   Sikimi çıkardım, eline aldı opmeye basladı. Agzına aldi oral sex yapmaya basladık ve deli gibi azına bosaldım.

Sonra halının ustune yatırdım bunu. Bacaklarını araladım amını yalamaya basladım. Deli gibi titriyodu inliyordu. Bir anda bosaldı sevgi. Agzım hep su oldu. Sikim .

   tabii kalkti benim once bosaldıgım icin. Dayanamiyordum. Kilotunu tamamen indirdim gotunu opmeye basladım goguslerini yaladım allahımm inanilaz bisey ya sex

   harika bisey. Sikimi amına dayadım, kafası ıceri girdi. Dur dedi kızım sakın yapma. Kendini geri cekiyordu. Kendimi frenleyemedim ve bir

   anda icine girdim. Ama kan man gelmiyordu. O da sasırmıstı duruma. Kokune kadar sokmustum ve sikimi cıkardım gotunun delinin ustune bosaldım. Neysee gene tatmin olamadım sikimi agzına verdim kaldırdı sikimi gotune dayadım bagırmaya basladı kısık ve ince bir sesle.

   Bir anda soktum sikimi zar zor ama kafayı iceri soktum tabiki inliyordu. Icine bosalamadım cunku kendini sıkıyordu gelgit yapamiyordum cıkardım

   yeniden amına daldım. Cok kotu sokmustum bir ıglık atıı duymayın ama zevk alıyordu sok sok bi daha demeye basladı.

Defalarca

   soktum, icine bosaldım yanlıslıkla... Boylece bitti. Annemler gelir diye bitirdik. Sonra bana ben kız degildim hasan dedi. Neden diye sordum? İcime bosalır diye korkmusmus, zaten bosalmıstım. Sonra ne oldu bilmiyorum istte gitti. Hic de soramadım. Yaz ayını agustosu iple cekiyorum. Hoscakalın...Gönderen: H.A.

0 yorum:

Yorum Gönder