Olgun Hastası

Yazan Pamuk Prenses Tarih 22 Aralık 2012 Cumartesi 3 yorum
Başımdan geçen ve hayatımın akışını değiştiren olay ben orta okula giderken oldu-şu an 34 yaşındayım-
aynın zamanda aile dostumuz olan münevver 47 yaşlarında balıketi acaip seksi bir bayandır.otururken bacaklarını dikizleyerek başlayan dürtülerimi daha fazla bastıramadım ve eşinin evde olmadığı bir gün

   evlerine gittim kapıyı açan münevver sanki beni bekliyormuş gibi ağzında seksi bir gülümsemeyle beni buyur etti,üzerinde siyah bir tayt ve

   askılı bluz vardı.birazsohbet ettikten sonra mutfak dolabını düzeltmem için beni çağırdı o önde ben arkada dolabı düzellttik tabi kaya gibi

   olan aletim adeta kalçasınagirecekti elini atıp okşamaya başladı uzun zamandan baktığını yermisin dedi ve hemen fermuarımı açtı
kor gibi olan aletimi amcığına aldı taytını indirip
sikimi o sıcak ammına koyarken iniltileri mutfağı çınlatıyordu,bluzunu çıkarıp meme uçlarını dişledim bir iki gidip geldikten sonra menilerini memelerine boşalttım.temizlendikten sonra yatağa geçtik çırılçıplak olan vucudunun her noktasını emmeye başladım
şimdide arkadan diyerek domaldı göt deliğini kremleyerek itelemeye başladım
iteledikçe köküne kadar diye inleyen münevver o gün akşama kadar sikiştik daha sonraları
başka yere göç edene kadar deliler gibi

   sikişiyorduk.o gün bu gün hep olgunlarla sevişmeye bayılırım.sadece benimle ilgilenecek dürüst olgun bayanlar ve olgun karı-kocalar bana yazabilirler.
ahmet_handi@mynet.com

3 yorum:

Unknown dedi ki...

SELAM BEN TEKİRDAG ANKARASINDA OTOBÜS ŞÖFÖRLÜGÜ YAPMAKTAYIM 44 YAŞINDAYIM 184 BOYUNDA 90 KİLODA SARI SAÇLI MAVİ GÖZLÜ BUGDAY TENLİYİM KENDİMEDE BAKARIM GEÇTİGİMİZ BAYRAM AŞTİDEN ÇORLU YA BİR BAYAN GELDİ MALUM ARİFE GÜNÜ OTOBÜSLER DOLU HOSTES KOLTUGUNDA BASAMAKTA BİLE GİDERİM DEDİ HOSTES KOLTUGUNA ZATEN BİR BAYAN YOLCU ALMIŞTIK BENİM YANIMDA BASAMAGIN ÜZERİNE BİR YASTIK KOYDUK ODA BURADA OTURMAYI KABUL ETTİ DERKEN AKINCILAR GİŞELERİ GEÇTİK SOHBETE BAŞLADIK BANA UZUN BOYLUSUNUZ SARI SAÇLI ÇAKIR GÖZLÜSÜNÜZ ÇOK YAKIŞIKLISINIZ YÜZÜK YOK ELİNİZDE SEVGİLİNİZ VARMI DİYE SORDU ŞAŞIRMIŞTIM EVLİ OLDUGUMU YÜZÜK TAKMAYI SEVMEDİGİMİ SÖYLEDİM ODA OLSUN İLLA SEVGİLİLERİNİZ VARDIR DEDİ BENDE HAYIR BUGÜNE KADAR EŞİMİ ALDATMADIM HATTA EŞİMDEN BAŞKASI İLEDE ASLA OLMADIM DEDİM NEDEN DİYE SORDU BENDE ÇEKİNGEN BİRİSİYİM AYRICADA EŞİMİ SEVİYORUM DEDİM ODA BEN SENDEN HOŞLANDIM SEVGİLİ OLALIMMI DEDİ ÇOK ŞAŞIRMIŞTIM AMA OLDUKÇADA GÜZEL BİR YÜZÜ VARDI VE KOKUSU ÇOK HOŞTU BAKARIZ DEDİM MOLAYA GELDİK BANA TELEFONUNU VERİRMİSİN BİRİSİNİ ARAMAM LAZIM DEDİ AMA NUMARAMI KİMSEYE VERMİYORUM NUMARAMI GİZLEYİP ÖYLE ARA DEDİM TAMAM DEDİ GGÖRÜŞMESİNİ YAPTI VE TELEFONU BANA VERDİ DERKEN ÇORLUYA GELDİK TELEFON NUMARAMI İSTEDİ BENDE OLMAZ EVLİYİM ZATEN BUGÜN İZİNE İNECEGİM 3 GÜN EVDEYİM VEREMEM DEDİM GİTTİ BEN TEKİRDAGA VARMADAN TELEFONUM ÇALDI ARAYAN O İDİ YARIN YENİÇİFTLİKTE BİR ARKADAŞINA GİDECEGİNİ BANA BİR SÜRPRİZİ OLDUGUNU SÖYLEDİ VE NE OLUR GEL DEDİ ADRESİ ALDIM YARIN GİTTİGİMDE BALIK ETLİ BİR BAYAN KAPIYI AÇTI HOŞ GELDİN SENİ BEKLİYORDUK DEDİ İÇERİDE TÜRBANLI YOLCUM 50 VEYA 55 YAŞLARINDA BİR ADAM VE BENİ KARŞILIYAN BAYAN VARDI YEMEGE OTURDUK 1 BÜYÜK RAKI AÇTILAR RAKI BİTİNCE 1 ŞİŞE VİSKİ AÇTI ADAM BALIK ETLİ BAYAN VE BENİM TÜRBANLI MASADAN İZİN İSTEYİP KALKTILAR İÇERİ DÖNDÜKLERİNDE 2 SİİNDEDE İNCE BEYAZ TÜLDEN BİRER SABAHLIK VARDI VE İÇ ÇAMAŞIRLARI YOKTU BANA ÇOIK SICAK İSTERSEN SENDE SOYUN RAHAT OTUR DEDİLER BU ESNADA ADAM SOYUNDU ÇIRIL ÇIPLAK KALDI KORKMUŞTUM AMA GÖZÜMÜ KADINLARDAN ALAMIYORDUM İKİ KADIN BİRDEN GELİP ELİMDEN TUTUP BENİ MASADAN KALDIRDILAR VE BENİ SOYMAYA BAŞLADILAR KALBİM DELİ GİBİ ATIYORDU DERKEN İKİSİ BİRDEN BENİ YALAMAYA BAŞLADI BEN KISIK BİR SESLE YA ADAM DEDİM BALIK ETLİ OLAN O BENİM EŞİM BİZİ SEYREDECEK SONRASINI SONRA YAŞARIZ DEDİ BERABER ÖPÜŞE ÖPÜŞE YATAK ODASINA GEÇTİK BEN YATAGA YATTIM TÜRBANLI AGZIMA ÇÖMELDİ AMINI AGZIMA DAYADI AMINI YALIYORDUM BALIK ETLİ OLAN YARRAGIMIN ÜZERİNE OTURMUŞTIU BİLE VE İKİ KADIN ÖPÜŞÜP BİRBİRİLERİNİ OKŞUYORLARDI TÜRBANLI KADININ ZEVK SULARI AGZIMA DOLMUŞTU BENDE BALIK ETLİNİN AMINA BOŞALMIŞTIM SONRA TÜRBANLI YARRAGIMI AGZINA ALMAYA BAŞLADI BALIK ETLİ OLAN İSE VÜCUDUMU YALIYORDU YARRAGIM GENE DİKLEŞTİ VE TÜRBANLIYI YATIRDIM BACAKLARINI OMUZUMA ALIP SİKMEYE BAŞLADIM BALIK ETLİ OLANDA TÜRBANLININ MEMELERİNNİ YALIYORDU DERKEN ADAM GELDİ BENİDE BÖYLE SİK SENİ MUTLU EDEYİM DEDİ TÜRBANLININ İÇİNE BOŞALDIM BANYOYA GEÇTİM YIKANDIM SONRA BİRER KADEH VİSKİ İÇTİK DERKEN ADAMA SENİ ÖPMEM KARININ AMINI YALARKEN SENDE ÜZERİME OTUR SİKTİR KENDİNİ DEDİM TAMAM DEDİ BEN YATAGA YATTIM VE BALIK ETLİ AGZIMA ÇÖMELDİ AMINI YALARKEN ADAMDA BANA SAKSO ÇEKMEYE BAŞLADI VE DERKEN YARRAGIM DİKLEŞTİ VE ADAM YARRAGIMIN ÜZERİNE OTURDU MÜTHİŞ BİR ŞEYDİ BAGIRA BAGIRA BOŞALDIK SONRA YEMEK YEDİK TEKRAR DUŞA TÜRBANLI İLE GİRDİM TÜRBANLI İLEDE DUŞTA SEVŞİP DUŞTADA TÜRBANLIYI SİKTİM VE VEDALAŞIP EVDEN ÇIKTIM ÇOK HARİKA BİR DENEYİMDİ BÖYLE BİR SEKS DENEMEK İSTEYEN 40 YAŞ VE ÜZERİ VEYA AZGIN BAYANLAR YADA KİLOLU BAYANLAR VEYA EVLİ ÇİFTLER 3 NCÜ İSTERLERSE MADDİ ÇIKAR MENFEAT YADA BEKLENTİ OLMADAN VE GİZLİLİK ŞARTIYLA BENİ ARAYABİLİRLER VE SADECE SEKS İÇİN AŞK İÇİN BERABER OLABİLİRİZ TELEFON NUMARAM 0553 406 59 90 DIR BEKLİYORUM

Unknown dedi ki...

BEN kaan 0.5.3.8.5.8.1.5.6.2.9.İST.DA CİDDİ REEL GÜRÜŞMEK İSTYN 30 VE 50 YŞ ARASI OLGUN BAYANLARI BKLRM NOT.TEKİM AKTİFM 30 VE 50 YŞ ARASI ÇİFTLERE DENEYİMLİ AKTİF OLARAK EŞLİK EDERİM GİZLİLİK ŞART sms watsap carı

Adana Jigolo dedi ki...

Merhaba, Mutsuz ve Doyumsuz Bayanlar Adana ve çevresinde yaşayan, Reel birliktelik düşünen, Gizlilik ve Güven İçerisinde İlişki Arayan Seks'te Sınır Tanımayan ve Ne İstediğini Bilen Doyumsuz Bayanların Mesajını Bekliyorumm
0545 352 25 52 Özele Açık ! Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp var

Merhaba, Evli Çiftler Eşi için Büyük ve Kalın Düşünenler.. ( Fotoğraf ispatlı ) Eşinizin Mutluluğuna Engel Olmayın 0545 352 25 52 Özele Açık! Whatsapp Var Skype™: Dost_erkek01 Not:Tek Erkeqim.. Deneyimim var.

Merhaba, Grup seks fante*zisini gerçekleştirme düşüncesinde olan Kararlı Samimi Paylaşıma Açık Gizliliğe Önem Verenler

* Evli Çiftlere 3. Tek ERKEĞİM!

* Kocasının yanında bir başka tene dokunma arzusu olan

* Tost olmayı arzulayan bayanlar

* Karısı gözlerinin önünde başka bir tene dokunurken aldığı hazzı görmek isteyenler beyler

* Sizi tanıyan sizin hassasiyetinizi bilen gizliliğe önem veren deneyimli güvenilir sırdaş samimi dost olarak tanışmak isteyenler

* 0545 352 25 52 Özele Açık ! Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp var

Yorum Gönder