Böyle Sokarlar

Yazan Pamuk Prenses Tarih 22 Aralık 2012 Cumartesi 1 yorum
Selam doslar sitenizi daha yeni buldum neyse lafı uztmadan hikyeme bslayım ben 16 yasın da lezbiyen bakire bir kızdım normal bir lisede okuyorum bizim kapı komsunun kızı ile aynı okuldayız bana eskisehirde bir travesti ile yattığını söyledi inanmadım bana anılarını

   anltıyordu ben de kafama taktım bir erkekle yacaktım ailemin işi gereği sık sık yurd dışına çıkarlardı

okullar kapanmadan kendimi birine siktirecektim aylardan mayıs ayıydı günlerden pazartesi idi. Hava sıcaktı ve ben iyice azmıştım ve amın vıcık vıcık olmustu bizim

   villanın karsısında bir villa daha vardı o villada oturan arkadasım mehmet vardı kararımı verdim arkadasım mehmette kendimi verecektim mehmetle aynı sınıfta idik sonra mehmet duygularımı söyledim o da kabul etti

beraber bir gün kararlastırmıstık günlerden haziran 1 idi mehmetle ilk tenefüs kızlar tuvaletinde bulusup iceride sexe basladık mehmetin o mukenmel yarrağını agızım aldım tadı fena değildi ağzıma aldığıumda 15cm.di sonracılgın gibi büyüdü yaklasık 20cm oldu ağzıma bosaldı eteğimi inirdim götümü yalarken cok zevk alıyordum sonra amımı yalamaya basladı aniden suratına bosaldım sikinin basını amıma soktu ve aniden yükleni verdi

bir an bir acı hissettim ama acının yerini sonra zevk aldı birden eteğime kan bulstı od tam bosalackken sikini cıkardı suratıma dölelrini attırdı ve bakireliğim sona ermişti sıra

   mukenmel dolgun götümde idi mehmetin ki klın oldugu için ilk denemede sokamı sonra aniden yüklendi ve o an cığlık atmmak

   için kendimi zor tuttum

acılr zevke donusmustu o sıra tuvalette mukenmel zaman gecırıstık sevişmemize bizim villada devam ettik ara

   sıra mehmetle sevisiyoruz eski bir bakire.....
Baby....Gönderen: Baby

1 yorum:

Unknown dedi ki...

teşli BAYANLAR Ben kaan 0.5.3.8.5.8.1.5.6.2.9.İSTANBULda Real Sex İstiyorsanız Gizlilige Önem Veren,Gizli aşk ilgi sevgi sexs zevk kaçamak mutluluk arkadaş dost arayan bayanlar sadece bayanlar arasın evli dul bekar fark etmez fantazı arkadasınız sırdasınız sms watsap carı

Yorum Gönder